Terug

welkomstgeschenk

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

C. M.

Naar: Testaankoop

01/09/2025

beste, Tot op heden kreeg ik nog geen welkomstmail, deze heb ik nodig om mijn geschenk aan te vragen? Wilt u dan de procedure nog eens toelichten hoe dit in zijn werk gaat? Mvg, Carine

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: C. M.

03/09/2025

Beste abonnee, We willen u bedanken voor uw bericht aangaande uw welkomstgeschenk. We nemen dit uiteraard ter harte en hebben daarom uw bericht doorgestuurd naar onze abonnementendienst. Onze collega’s nemen zo spoedig als mogelijk met u contact op om u verder te helpen. Vriendelijke groeten, De Klantendienst

Testaankoop

Naar: C. M.

08/09/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk krijg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten. Hiermee kun je op de site van onze partner een geschenk uitkiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief. Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn account - Zie mijn overzicht - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. Daarnaast krijg je enkele dagen na de activatie van je abonnement ook een e-mail van onze partner om je te registreren. Vind je deze mail niet meteen terug? Kijk dan zeker ook in je spam-, ongewenste of reclame-map. De 80 punten van je voucher worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de €2 voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Bij het aanmaken van je abonnement heb je ons je rekeningnummer en je toestemming gegeven om je maandbijdragen te regelen per domiciliëring. Wij hebben hiervoor op 25 augustus je bank gecontacteerd, om administratieve redenen wachten we nu op een bevestiging van je bank. Dat is een normale procedure die doorgaans 10 bankwerkdagen in beslag neemt. Vervolgens zal je eerste abonnementsbijdrage (€2) dan worden opgevraagd bij je bank. Eenmaal geactiveerd kun je je punten bekijken in je persoonlijke ruimte op het Gift'in platform en je cadeau kiezen. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Aarzel niet om de klantendienst van Gift'in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op de site. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform