Terug

Welkomsgeschenk niet ontvangen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

S. B.

Naar: Testaankoop

22/09/2025

Beste Ik heb mijn welkomsgeschenk niet ontvangen. Ik heb me ook aangemeld op giftin maar kan daar geen geschenk kiezen omdat ik zogezegd geen punten heb gespaard

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. B.

23/09/2025

Beste Abonnee, Als welkomstgeschenk heb je van ons een voucher ontvangen ter waarde van 80 punten. Hiermee kun je op de site van onze partner een geschenk uitkiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kunt aanvragen in de welkomstbrief. Je welkomstbrief kan je terugvinden op onze website test-aankoop.be in je persoonlijke ruimte: ‘Mijn account - Zie mijn overzicht - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - welkomstbrief - download de pdf. Daarnaast heb je enkele dagen na de activatie van je abonnement ook een e-mail van onze partner ontvangen om je te registreren. De 80 punten van je voucher worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de €2 voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Uw betaling van 18 september 2025 betreft deze abonnementsbijdrage. Onze partner stuurt je een bevestigingsmail zodra je punten zijn geactiveerd. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Aarzel niet om de klantendienst van Gift'in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op de site. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform