Terug

Wel betaald, geen levering

Closed Openbaar

Smiling Socks

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Smiling Socks

30/12/2021

Beste,Ik bestelde op 19/11 op de website 'smilingsocks.nl' 14 paar sokken ter waarde van 47,17 EUR, dit onder de belofte 'Voor 22:00 besteld, morgen in huis!'. Mijn bestelnummer was #23112.Echter tot op vandaag de dag nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb ze meermaals gecontacteerd om te vragen waar mijn bestelling bleef en kreeg enkel te horen dat het door de drukte lastig was alles te leveren. Na 3 weken kreeg ik op 10 december een mail dat mijn bestelling onderweg was. Echter is de ontvangen track & trace code niet werkend, dus de bestelling lijkt nog steeds niet onderweg. Ondertussen is het 30 december en heb ik al meermaals van het bedrijf gehoord dat de bestelling vandaag of morgen onderweg zal zijn, steeds weer valse beloftes. Ik heb gevraagd om mijn bestelling te annuleren gezien ik er geen vertrouwen meer in heb, maar dit zou niet mogelijk zijn. Het voelt momenteel als oplichting, gezien er o.b.v. Trustpilot nog honderden andere gedupeerden zijn.Ik wil zo snel mogelijk dat mijn bestelling in orde is, of anders in ieder geval mijn geld terug ontvangen. Alvast bedankt voor de hulp.Stijn Berkvens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform