Terug

Weigert originele factuur te bezorgen

Opgelost Openbaar

Eurofins Labo Van Poucke

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: Eurofins Labo Van Poucke

28/12/2022

Beste, ik kreeg op 14/12 via email een Herinnering dat ik factuur 2210000691 niet betaald heb.Ik heb echter nooit - noch via post of email (en ik check my SPAM folder zorgvuldig) - een factuur ontvangen.Ik heb meerdere keren hen gecontacteerd om de originele factuur te ontvangen, echter nooit een reactie gekregen. Gezien ze in de email een Nu betalen link bijvoegen, lijkt mij dit op PHISHING en ben ik zeker niet van plan te betalen via zo'n link (véél te gevaarlijk). Ze kunnen wel extra aanmaningen sturen met verhoogde factuurbedragen, maar blijkbaar niet reageren op emails of simpelweg de originele factuur bezorgen??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform