Korte beschrijving van uw probleem
Ik had een feest bij O'Gand in beperkte kring gepland op 10052024. Gasten: mijn jarige dochter en andere kwetsbare jongeren. Door familiale omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn. Enkele gasten (2) ook niet. Ik betwist niet het aantal maaltijden die à la carte besteld waren+ taart en chocomousse maar vraag tevergeefs een afrekening die ik niet krijg. Ik moest ook cash betalen omdat terminal zogezegd niet werkte maar toen ik tussen 14 en 15 uur daar was zag ik alle andere klanten betalen met de kaart. Ik wachtte op de maaltijd van mijn man en mezelf want betalen moest ik die toch deze werd à la minute bereid tussen 14 en 15 uur; Welke maaltijden er gevraagd waren werd doorgegeven op 0605 ; het is dus niet dat alles haastig moest geregeld worden alles was netjes op tijd doorgegeven; playlist karaoke was het laatste. Ik heb op 10mei een betaalbewijs gekregen van Brecht van 1200 EURO, telefonisch zei Michael toen dat dit zeker veel te veel zou betaald zijn. Nu wil hij er zich van af maken met kom 100 EURO halen en we zwijgen er over. Het enige wat ik vraag is een correcte afrekening van de bestelde maaltijden , à la carte (ik heb specifiek NIET voor het forfait gekozen van 35 EURO maar à la carte omdat weinigen van de gasten bubbels lusten en de keuze eenzijdig of steak of vispannetje was; ik heb dit ook zo vooraf laten weten aan Michael) + wat er exact gedronken is die dag. Ik heb moeten aandringen om een moeilijk te lezen menukaart te krijgen voor het feest zodat ik begin mei kon zien wat alles kostte...En nu krijg ik geen afrekening terwijl ik dat toch wel mag vragen denk ik. Ik voel me ook belogen omdat de betaalterminal best wel werkte de ene na de andere zag ik passeren, hij wou gewoon in het zwart ontvangen, daarom kreeg ik mijn 'betaalbewijs' enkel op een geel postitje met visitekaartje van de zaak erbij van Brecht, een medewerker. Ik krijg geen reactie meer, communicatie is zeer moeizaam, geen mailadres van de zaak beschikbaar. Ik stuur u via mail graag nog het bewijsstuk betaling+ wat besteld is aan maaltijden op 0605 door kunt u mailadres geven aub? Kan tijdens mijn werkuren niet opgebeld worden, u kan mij wel mailen: Carine.Vanderborght@ocmw.gent