Terug

Weigering voorlopige oplevering door de bouwheer

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Maisons Blavier

01/10/2017

eengezinswoning/sleutel-op-de-deur. Voorlopige oplevering op 06/10/2017 voorgesteld door Firma Blavier (aannemer) terwijl veel punten niet afgewerkt zijn. Niet afgewerkt product conform de meetstaat bevestigd door Architect Carlos Rabaut. Blavier wil toch overgaan tot voorlopige oplevering, ikzelf ga er niet met akkoord tot de punten inorde zijn.Bovendien zijn de grondwerken gestart op 20/09/2016 en hadden ze 180 werkdagen voor de voorlopige oplevering. Waarschijnlijk boven de uitvoeringstermijn.

Berichten (2)

Maisons Blavier

Naar: J. V.

04/10/2017

Beste,Wij namen nota van de klacht. Wij vermoeden dat de klacht berust is op een misverstand, alleszins voorbarig.Blavier stelt alles in het werk om de woning klaar te hebben tegen de geplande oplevering van 06/10/2017. Aangaande de uitvoeringstermijn en de eventuele schadevergoeding zal Blavier de contractuele bepalingen respecteren.Met vriendelijke groeten,Kris GovaertsTechnisch Directeur Vlaanderen tel. 04 377 93 89Fax 04 377 46 54GSM 0472 19 18 48tel. gen. 04 377 33 87www.blavier.beDe:klachtenbox@test-aankoop.be [mailto:klachtenbox@test-aankoop.be]Envoyé: dimanche 1 octobre 2017 14:44À: Info BlavierObjet: Klacht: Weigering voorlopige oplevering door de bouwheer (CPTBE00251365-38)

J. V.

Naar: Maisons Blavier

11/10/2017

Wij namen nota van deze. Wij stellen vast dat deze klacht NIET berust is op een misverstand. Vandaag zijn we 11/10/2017, er is nog steeds geen verwarming (warmtepomp en vloerverwarming niet in dienst), hydrofoorgroep niet goed afgesteld (voortdurend aan het draaien) en geen warm water. Vervolgens werkt er een stopcontact berging/wasplaats niet. Bovendien is de bekabeling buitenunit warmtepomp nog steeds niet herstelt volgens de normen van het AREI. De voorlopige oplevering van de data 06/10/2017 was opgeschort!Door deze opschorting hebben we ook problemen met het leveren en plaatsen van de keuken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform