Terug

Weigering vervanging/terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

S. M.

Naar: Fire Angel

16/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 5/11/2021 kocht ik een rookalarmsysteem via uw verdeler Brandpreventiewinkel en betaalde ik er 264,90 euro voor. Op 14/10/2023 signaleerde ik per e-mail dat de strobe niet meer werkte. Ik kreeg een nieuwe batterij toegestuurd, maar daarmee was het probleem niet opgelost. Communicatie per e-mail bleef steeds onbeantwoord en bij telefoon naar uw klantendienst in de UK werd mij telkens gezegd dat men mij een nieuwe strobe ging opsturen zodra die weer in stock waren. Na meerder maanden zonder communicatie van uw kant en het zoveelste telefoontje van mij, kreeg ik ineens de info dat die niet meer gingen binnenkomen en dat men mij daarover ging mailen. In die e-mail werd me een terugbetaling van de strobe toegezegd (die ik niet gekregen heb). Ik heb daar per e-mail op geantwoord dat ik de set zonder strobe niet kan gebruiken omdat mijn ouders een auditieve handicap hebben en dus op de trilplaat van de stobe aangewezen zijn. Ik heb vervanging van de strobe of de terugname en terugbetaling van de hele set gevraagd. Volledig in lijn met mijn vorige ervaringen heb ik ook op deze e-mail geen antwoord gehad. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de volledige overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs van de hele set. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 06 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform