Terug

Weigering vervanging product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

L. V.

Naar: Solid

12/07/2024

Geachte mevrouw/heer, In juli 2022 leverden jullie bij mij een tuinhuis (Initia Tyrol) Al na enkele maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, deuren die kapot zijn, stukken die niet geleverd werden en het ergste van al, het regent binnen. Ons tuinhuis bevat waardevolle spullen die zeker NIET nat mogen worden!!! Al meermaals heb ik geprobeerd van jullie een oplossing te ontvangen. Buiten enkele deuren die we toegestuurd kregen, is er nog geen enkele andere manier van oplossing aangeboden van jullie kant. Dit terwijl wij zoveel problemen ervaren met jullie product. Met vriendelijke groet, Luna Vanhaelen

Berichten (5)

Solid

Naar: L. V.

12/07/2024

Beste,Dit verwonderd ons enorm gezien wij reeds in oktober 2023 het nodige hebben voorzien voor de klant.Onek onze online catalogi!Découvrez nos catalogues en ligne !Discover our online catalogs!Enecken Sie unsere online Katalogen! Solid bv neemt uw privacy ter harte en behandelt uw persoonsgegevens conform de vereisten van de GDPR.Meer info: s:www.solid.eu/be_nlrivacy-and-cookies-policy.Door samen te werken met Solid bv gaat u uirukkelijk akkoord en aanvaardt u onze algemene verkoopsvoorwaarden.Deze vindt u terug op: s:www.solid.eu/be_nl/conditionsSolid bv prend à cœur le respect de votre vie privée et traite vos données personnelles conformément aux exigences du RGPD.Plus d'infos: s:www.solid.eu/be_frolitique-de-confidentialite-et-de-cookies.Dans votre collaboration avec Solid bv, vous êtes explicitement d’accord et vous acceptez nos conditions générales de vente.Vous les trouverez sur: s:www.solid.eu/be_fr/conditions.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 12 juli 2024 9:45Aan: sav service@solid.euOnderwerp: Weigering vervanging product‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. V.

Naar: Solid

12/07/2024

Jullie hebben enkel nieuwe deuren voorzien. Maar de problemen blijven aanhouden met jullie product. Ondertussen is er veel meer schade. Regent het binnen langs alle kanten (vooral het dak). Jullie hebben nog geen enkele moeite genomen om het tuinhuis volledig te vernieuwen! Je kan plakkers blijven opplakken, maar dat zijn slechts quick fixes!

Solid

Naar: L. V.

12/07/2024

Beste,Wij hebben nieuwe dakbedekking opgestuurd naar u.Dit werd bij u afgeleverd in oktober.Wij hebben u reeds van het begin (bij uw eerste melding) dat U het montageplan al niet had gerespecteerd.Blijkbaar blijft U volharden in uw gelijk.Alreeds bij uw eerste opmerking in december 2022, claimt U dat de plan gebrekkig is, het zogezegd ander hout is dan voorzien, niettegenstaande alles duidelijk werd uitgelegd.U maakte meerdere malen de opmerking dat U geen antwoord kreeg van ons, niettegenstaande wij hier de volledige historiek bijhouden en U wel degelijk de correcte antwoorden en oplossingen hebben geboden.U beweerd zelfs op 04/10/2023 dat het montageplan wel degelijk werd gevolgd, niettegenstaande wij via de foto’s die U ons toestuurde, voldoende bewijs hebben dat dit niet het geval is.Gezien wij reeds in oktober 2023 het nodige hebben voorzien, is voor ons het dossier afgesloten.Onek onze online catalogi!Découvrez nos catalogues en ligne !Discover our online catalogs!Enecken Sie unsere online Katalogen! Solid bv neemt uw privacy ter harte en behandelt uw persoonsgegevens conform de vereisten van de GDPR.Meer info: s:www.solid.eu/be_nlrivacy-and-cookies-policy.Door samen te werken met Solid bv gaat u uirukkelijk akkoord en aanvaardt u onze algemene verkoopsvoorwaarden.Deze vindt u terug op: s:www.solid.eu/be_nl/conditionsSolid bv prend à cœur le respect de votre vie privée et traite vos données personnelles conformément aux exigences du RGPD.Plus d'infos: s:www.solid.eu/be_frolitique-de-confidentialite-et-de-cookies.Dans votre collaboration avec Solid bv, vous êtes explicitement d’accord et vous acceptez nos conditions générales de vente.Vous les trouverez sur: s:www.solid.eu/be_fr/conditions.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 12 juli 2024 10:45Aan: sav service@solid.euOnderwerp: Nieuw bericht van LUNA‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. V.

Naar: Solid

12/07/2024

Beste, Voor mij is het dossier niet afgesloten. Zo lang het tuinhuis lekt en het er binnenregent (met de nieuwe dakbekleding!!) is het niet afgesloten. Wij hebben het plan stap voor stap gevolgd zoals jullie het hebben afgeleverd. En als dat volgens jullie te bewijzen dat dat niet zo is door middel van een foto, dan moet ik applaudiseren ofzo? Ik zou niet eens weten welke stap wij niet hebben gedaan. Op 1 van de papieren bij bezorging stond effectief dat er ander hout gebruikt is dan normaal voorzien. Dat maakt mij allemaal niet uit. Maar het tuinhuis doet gewoon NIET waarvoor het gemaakt is! En daarin wens ik graag een oplossing door een volledige vervanging van het tuinhuis!! Ik ben altijd akkoord gegaan met de stukken die geleverd zijn omdat ik jullie vertrouwde, maar mijn problemen worden er niet mee opgelost. Maar jullie nemen GEEN verantwoordelijkheid op. De enige eerlijke en juiste oplossing is vervangen van het product. Gezien het aantal negatieve reviews op Google, ligt het probleem dus niet bij mij, of wel soms? Ik ben er op dit moment gewoon klaar mee. Of gaan jullie de spullen vergoeden die nu nat worden met dit verschrikkelijke weer?

Solid

Naar: L. V.

12/07/2024

Beste,1. Wij nemen wel verantwoordelijkheid, maar dan moet het spel eerlijk en correct gespeeld worden.2. Wij hebben genoeg ervaring om op basis van foto’s te bepalen waar de fout zit3. Als men op negatieve reviews doelt, wij kijken naar de relevante en hoelang geleden deze werden gepost.4. Een vergoeding is in geen enkel geval van toepassing5. Een vervanging van een compleet artikelproduct is ook niet van toepassing6. Onze garantie voorziet de vervanging, nalevevering van onderdelen.7. U mag zich steeds richten tot test-aankoop, maar eigenlijk best u zelfs geen rechtstreekse klant van ons, maar van de winkel8. ….9. …10. Tot slot, indien u verder reclamatie wil indienen, dan vragen wij u om aan de hand van duidelijke foto’s en een correct ingevuld dossier ons hiervan op de hoogte te stellen. Dit via onze website, via ons online-formulier voor de dienst na verkoopOnek onze online catalogi!Découvrez nos catalogues en ligne !Discover our online catalogs!Enecken Sie unsere online Katalogen! Solid bv neemt uw privacy ter harte en behandelt uw persoonsgegevens conform de vereisten van de GDPR.Meer info: s:www.solid.eu/be_nlrivacy-and-cookies-policy.Door samen te werken met Solid bv gaat u uirukkelijk akkoord en aanvaardt u onze algemene verkoopsvoorwaarden.Deze vindt u terug op: s:www.solid.eu/be_nl/conditionsSolid bv prend à cœur le respect de votre vie privée et traite vos données personnelles conformément aux exigences du RGPD.Plus d'infos: s:www.solid.eu/be_frolitique-de-confidentialite-et-de-cookies.Dans votre collaboration avec Solid bv, vous êtes explicitement d’accord et vous acceptez nos conditions générales de vente.Vous les trouverez sur: s:www.solid.eu/be_fr/conditions.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 12 juli 2024 12:30Aan: sav service@solid.euOnderwerp: Nieuw bericht van LUNA‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform