Beste,1. Wij nemen wel verantwoordelijkheid, maar dan moet het spel eerlijk en correct gespeeld worden.2. Wij hebben genoeg ervaring om op basis van foto’s te bepalen waar de fout zit3. Als men op negatieve reviews doelt, wij kijken naar de relevante en hoelang geleden deze werden gepost.4. Een vergoeding is in geen enkel geval van toepassing5. Een vervanging van een compleet artikelproduct is ook niet van toepassing6. Onze garantie voorziet de vervanging, nalevevering van onderdelen.7. U mag zich steeds richten tot test-aankoop, maar eigenlijk best u zelfs geen rechtstreekse klant van ons, maar van de winkel8. ….9. …10. Tot slot, indien u verder reclamatie wil indienen, dan vragen wij u om aan de hand van duidelijke foto’s en een correct ingevuld dossier ons hiervan op de hoogte te stellen. Dit via onze website, via ons online-formulier voor de dienst na verkoopOnek onze online catalogi!Découvrez nos catalogues en ligne !Discover our online catalogs!Enecken Sie unsere online Katalogen! Solid bv neemt uw privacy ter harte en behandelt uw persoonsgegevens conform de vereisten van de GDPR.Meer info: s:www.solid.eu/be_nlrivacy-and-cookies-policy.Door samen te werken met Solid bv gaat u uirukkelijk akkoord en aanvaardt u onze algemene verkoopsvoorwaarden.Deze vindt u terug op: s:www.solid.eu/be_nl/conditionsSolid bv prend à cœur le respect de votre vie privée et traite vos données personnelles conformément aux exigences du RGPD.Plus d'infos: s:www.solid.eu/be_frolitique-de-confidentialite-et-de-cookies.Dans votre collaboration avec Solid bv, vous êtes explicitement d’accord et vous acceptez nos conditions générales de vente.Vous les trouverez sur: s:www.solid.eu/be_fr/conditions.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 12 juli 2024 12:30Aan: sav service@solid.euOnderwerp: Nieuw bericht van LUNA