Beste Mevrouw Meunier,
Wij hebben uw klacht via Test Aankoop goed ontvangen. Het spijt ons te horen dat uw recente aankoop bij Edisac Brugge niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Bij Edisac streven we ernaar om elke klant een positieve ervaring te bieden. Wij danken u dan ook dat u ons de situatie uitgebreid heeft uitgelegd, en ons alle nodige elementen heeft aangereikt om uw klacht uitvoerig te kunnen (her)onderzoeken.
Samen met onze partner Longchamp hebben wij de situatie geherevalueerd, en zijn blij u via deze mail te kunnen meedelen dat u een nieuwe Le Pliage Original reistas L1624089 in de marineblauwe kleur kunt afhalen in onze Edisac-winkel te Brugge.
Onze winkel leest deze mail in bijlage, en zal het nodige doen om een nieuw exemplaar – in perfecte staat – voor u klaar te leggen. U kunt in de winkel de staat van de nieuwe tas samen met één van onze verkoopmedewerkers controleren, zodat het artikel volledig aan uw verwachtingen voldoet.
Als na uw bezoek in onze winkel alles voor u in orde is, zou het fijn zijn als alle lopende administratieve zaken, zoals het klachtendossier bij Test Aankoop en de gepubliceerde klacht op Test-aankoop.be, kunnen worden afgerond en/of verwijderd. Laat het ons zeker weten als we u daarbij ergens in kunnen ondersteunen.
We danken u voor uw vertrouwen en staan steeds voor u klaar. Hopelijk kunnen wij u op deze manier opnieuw tot een tevreden Edisac-klant en Longchamp-ambassadrice rekenen.
Voor verdere vragen kunt u ons altijd bereiken.
Vriendelijke groeten,
Jasper Vanpoucke
Commercieel verantwoordelijke
+32(0)59.86.00.06
edisac.be
EDISAC BELGIUM NV
Adolf Buylstraat 46-48
8400 OOSTENDE - BELGIE
De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be
Envoyé: dimanche 9 février 2025 20:15
À: Klantendienst Edisac klantendienst@edisac.be
Objet: Weigering vervanging beschadigd product