Terug

Weigering van terugbetaling na foutieve levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Foodbag

02/01/2024

Goeiedag,Begin december bestelde ik bij Foodbag een feestmenu voor oudejaarsavond. Dat zou geleverd worden op 30 december. Ik bestelde het vegetarische menu en heb ook foto's genomen tijdens het plaatsen van de bestelling. Op 30 december kreeg ik echter een menu geleverd met vlees, en niet de vegetarische variant. Ik heb meteen contact opgenomen, zowel telefonisch als via mail. In beide instanties werd er erg onbeleefd en passief agressief naar mij toe gedaan, dat het wel mijn eigen fout zou zijn en dat ik verkeerd besteld had, omdat in jullie systeem was doorgekomen dat ik een menu met vlees besteld zou hebben. Ook wanneer ik de foto's deelde, kreeg ik de opmerking dat dit geen bestelbevestiging is dus er geen zekerheid is of ik wel echt het vegetarische menu besteld had. Aangezien het menu mij €90 gekost heeft en ik er nu meer dan de helft niet van zou kunnen eten, vroeg ik om een terugbetaling. Daar werd erg moeilijk over gedaan, omdat het mijn eigen fout zou zijn en ik verkeerd besteld zou hebben (wat opnieuw, niet waar is, ik heb foto's genomen van hetgeen ik besteld heb, een vegetarisch menu). De enige tegemoetkoming die men wilde doen, was een voucher van €15 voor een volgende bestelling bij Foodbag. Maar na de verkeerde levering en het passief agressieve gedrag van de medewerker, ben ik zeker niet van plan nog eens te bestellen, noch dekt die €15 niet de lading en kost en moeite van dat ik de 30e in de avond dan nog maar snel zelf naar de winkel moest gaan om een vegetarisch alternatief te maken voor het vlees dat me opgestuurd was.Ik had absoluut geen zin om hier verder over in discussie te gaan met een onbeleefde, passief-agressieve werknemer. Ik hoop dan ook dat er op deze manier wél naar mijn klacht geluisterd zal worden en er een gedeeltelijke of volledige TERUGBETALING (geen voucher) van het bedrag kan plaatsvinden. Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform