Terug

Weigering van product-herstelling binnen garantieperiode

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: KREFEL

24/05/2024

Beste, Dit toestel is om geen van deze redenen onbruikbaar. Tenzij dat je gewoon gebruik onder “gebruiksschade” beschouwt. Maar dan verwacht ik hiervan wel garantie tijdens de 2 jaar!De gebruiksbediening is stelselmatig achteruit gegaan. En dit bij gewoon gebruik van het toestel.Het toestel is aangekocht in januari. In gebruik genomen midden februari. En ik ben reeds in april bij Krefel Lokeren langs gegaan met de klacht van een klik-geluid tijdens het openen. Ze hebben me aangeraden dit toestel binnen te brengen, vermits dit onder de garantie valt. betreft: -aankoop GSM in Januari 2024.-In gebruikname gsm toestel FOLD midden februari.-Eerste klacht in April : openen van toestel geeft een klik in het scharnierpunt-in April: eerste mondelinge melding in Krefel aankooppunt te Lokere. advies : breng het toestel binnen ter herstelling onder garantie.-in April : tweede scharnierpunt geeft ook een klik bij opening toestel.- op 9/5 toestel geeft geen touch-contact meet in de bovenste helft touchscreen-Op 10/5 : binnen geleverd bi j Krefel voor herstelling binnen garantie.- offerte opgemaakt voor herstelling mits betaling:constatatie door gerbuiksslijtage en drukuitoefening scherm.Mijn mening :het toestel steeds goed beschermd door een stevige hoes.Ik verwacht dan ook een positief bericht van snelle en kosteloze herstelling binnen de garantieperiode.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: P. B.

28/05/2024

Beste Katrien,Bedankt voor jouw mail.volgens de hersteller die zwarte vlek is een teken van val of stoot schade (dat komt niet vanzelf) ze kunnen dat vast stellen via hun computer bij Samsung zelf.Wij hopen je hiermee van dienst te zijn geweest.Indien je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om ons te contacterenMet vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf08IDvG:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform