Terug

Weigering van opzeggen van abonnement

Closed Openbaar

The Millionaires Club

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: The Millionaires Club

11/01/2021

Beste,In september besloot ik een abonnement aan te gaan bij The Millionaires Club, een platform dat mensen helpt met het bereiken van hun doelen(zaken als leren beleggen, leren ondernemen, enz. komen aan bod). Ik nam een abonnement waarbij ik maandelijks 37 euro overschrijf aan het bedrijf.Nu, enkele maanden later, zou ik graag dit abonnement opzeggen wegens tijdsgebrek om er mee bezig te zijn en ook twijfels bij de manier van handelen van het bedrijf.Hiervoor moest ik volgens de website een e-mail sturen naar het eerder opgegeven e-mailadres. Zo gezegd, zo gedaan. Hun antwoord was echter als volgt:Hi A.!Ik heb je inderdaad gevonden! Wat jammer dat je jouw lidmaatschap wil opzeggen, in ons systeem zie ik dat je in september lid bent geworden en een jaar abonnement hebt afgesloten. Het is bij ons echter niet mogelijk om per maand op ze te zeggen, we hebben een bedenktijd van 14 dagen en deze is helaas verstreken. Wij geloven erin dat je een jaar nodig hebt om jezelf te ontwikkelen zowel op financieel als op persoonlijk vlak! Daarom bieden wij alleen jaar abonnement aan. Daarnaast zie ik dat de laatste rekening van januari niet betaald hebt, ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken om deze nog te betalen. En we zouden het op prijs stellen als je tot september 2021 de komende facturen wil door blijven betalen. Mocht je toch echt willen dat je abonnement per direct stopt, dan kan ik je aanbieden om het resterende bedrag in één keer af te betalen. Dit komt dan op een bedrag van: 296 euro inclusief 1 onbetaalde rekening en inclusief BTW (€51,36 BTW) dit bedrag graag storten op het volgende rekeningnummer: Vascogames BV - NL62RABO0149814372Mocht je liever per maand blijven betalen is dit natuurlijk ook nog steeds een optie en wil ik je vriendelijk verzoeken om de 37 euro per maand te blijven betalen. Ik hoor graag welke optie je wil kiezen en of ik je op deze manier voldoende heb geholpen. Met vriendelijke groet,Emma - The Millionaires Clubcontact@themillionairesclub.nlWanneer ik de algemene voorwaarden erop nasla, wordt er niets verteld over deze abonnementsformule en ook bij het aankopen van het product heb ik nergens moeten aanduiden akkoord te gaan met deze maatregelen.Ondertussen kreeg ik al een incasso-mail van de maand januari, die ik nog betaald heb want ze begonnen mij ook nog eens te bellen enz. Maar ik wens voor de komende maanden niet meer te betalen en gewoon mijn abonnement op te zeggen.Graag hoor ik van jullie wat hier mogelijk is!Met vriendelijke groeten,A.D.

Berichten (3)

The Millionaires Club

Naar: A. D.

12/01/2021

Beste Arne,We streven naar tevreden leden! Er komt in de komende tijd veel nieuwe content op ons het platform en we verwachtenvanaf het 2e kwartaal van dit jaar een gloednieuw platform aan te kunnen bieden voor de leden.Graag zouden we overleggen hoe we dit goed kunnen afsluiten. Inmiddels ben je 5 maanden lid van The Millionaires Club.Het product dat je hebt gekocht hebt heeft echter als naam "Jaarabonnement Silver".Daarnaast benadrukken we duidelijk hoe belangrijk het is om dit jaar te gebruiken voor je persoonlijke ontwikkeling.Is het een idee dat we telefonisch contact leggen, om dit verder te bespreken?Met vriendelijke groeten,The Millionaires Club

A. D.

Naar: The Millionaires Club

12/01/2021

Beste,Het gaat ook helemaal niet om het slecht functioneren van het platform. De komende maanden heb ik gewoon echt geen tijd om me bezig te houden met het voltooien van de cursussen. Jullie zijn van mening dat de persoonlijke ontwikkeling van jullie klanten voorop staat. Maar 37 euro per maand betalen voor een goed/dienst die je helemaal niet gebruikt, hoe kan dat goed zijn voor mijn ontwikkeling?Ik wil gerust eens bellen met jullie om dit te bespreken, maar dat gaat niet zomaar mijn beslissing veranderen en ervoor zorgen dat ik nog mooi 6x €37 euro op tafel leg voor een product dat ik niet gebruik.Ik hoop dat u hier ook wel begrip voor hebt.Met vriendelijke groeten,Arne

A. D.

Naar: The Millionaires Club

30/01/2021

Beste,Ik zou graag weten hoe het hiermee staat, aangezien ik niets meer van jullie hoor.Alvast bedankt voor het spoedige antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform