Terug

weigering van nazicht en herstel binnen garantie

Closed Openbaar

BV Tom Vanrenterghem

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: BV Tom Vanrenterghem

24/04/2024

Beste, op 20/06/2022 leverde en plaatste voornoemde firma lucht-lucht warmtepompen (2 buiten- en 4 binnenunits) . Zo'n 6 maand geleden stelde ik vast dat 1 binnenunit niet functioneerde herhaaldelijk heb ik zowel telefonisch als schriftelijk de firma op de hoogte gesteld van dit probleem echter weigerde hij te komen onder het mom van geen tijd en Daikin laat mij in de steek. Ik heb dan contact opgenomen met de firma Daikin. Die probeerde contact op te nemen met Vanrenterghem, echter zonder succes. Ondertussen is deze aannemer geschrapt van de lijst van Daikin. De firma Daikin stelde voor om zelf iemand te sturen, echter tegen betaling (ondanks dat alles nog binnen de garantie valt). Ook kan ik bij Daikin geen onderhoudscontract verkrijgen, dus zoek ik een andere firma. Ik vrees echter dat de kosten voor de huidige onderhouds- en herstellingswerken integraal ten laste van mij zullen komen en dat ik bijgevolg mijn garantie kwijt ben.mvg,Ludwig

Berichten (1)

BV Tom Vanrenterghem

Naar: L. G.

07/05/2024

BesteWe reageren hier graag op uw bericht. Aan de ene kant begrijpen we uw frustratie, maar aan de andere kant is het belangrijk op te merken dat het de leverancier is die de garantievoorwaarden bepaalt, niet wij als tussenpersoon. Onderhoudswerkzaamheden zijn standaard te betalen bij elke firma en staan los van de garantievoorwaarden.Wat betreft de herstelwerkzaamheden(mochten die er zijn), als Daikin ons geen garantie verleent, kunnen wij deze garantie ook niet aan de klant aanbieden. Het spijt ons dat dhr Germonprez ons benaderde op een moment dat we inderdaad met Daikin een issue hadden met een gelijkaardig garantieprobleem. Het is belangrijk op te merken dat we nog steeds met Daikin samenwerken en niet van hun lijst zijn geschrapt. Daikin heeft ons hier zelfs niet over benaderd.We zijn bereid om langs te komen en het probleem te onderzoeken, maar als er onderdelen moeten worden vervangen, kunnen we niet garanderen dat deze onder de garantie vallen en moeten deze dan ook betaald worden .Als dhr Germonprez hiermee akkoord gaat, ben ik zeker bereid om langs te komen en het probleem nader te bekijken.We hopen dan ook steeds op de goodwill van DaikinmvgTom Gelieve ons nieuw mailadres te noteren tomvanrenterghem@icloud.com (deze mailbox wordt steeds dagelijks nagezien)Sanitair and verwarming, Hernieuwbare energie, aircoReigerslaan 30, 8210 LoppemM: tomvanrenterghem@icloud.comT 0474/933 244 Op 24 apr. 2024, om 09:59 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform