BesteWe reageren hier graag op uw bericht. Aan de ene kant begrijpen we uw frustratie, maar aan de andere kant is het belangrijk op te merken dat het de leverancier is die de garantievoorwaarden bepaalt, niet wij als tussenpersoon. Onderhoudswerkzaamheden zijn standaard te betalen bij elke firma en staan los van de garantievoorwaarden.Wat betreft de herstelwerkzaamheden(mochten die er zijn), als Daikin ons geen garantie verleent, kunnen wij deze garantie ook niet aan de klant aanbieden. Het spijt ons dat dhr Germonprez ons benaderde op een moment dat we inderdaad met Daikin een issue hadden met een gelijkaardig garantieprobleem. Het is belangrijk op te merken dat we nog steeds met Daikin samenwerken en niet van hun lijst zijn geschrapt. Daikin heeft ons hier zelfs niet over benaderd.We zijn bereid om langs te komen en het probleem te onderzoeken, maar als er onderdelen moeten worden vervangen, kunnen we niet garanderen dat deze onder de garantie vallen en moeten deze dan ook betaald worden .Als dhr Germonprez hiermee akkoord gaat, ben ik zeker bereid om langs te komen en het probleem nader te bekijken.We hopen dan ook steeds op de goodwill van DaikinmvgTom Gelieve ons nieuw mailadres te noteren tomvanrenterghem@icloud.com (deze mailbox wordt steeds dagelijks nagezien)Sanitair and verwarming, Hernieuwbare energie, aircoReigerslaan 30, 8210 LoppemM: tomvanrenterghem@icloud.comT 0474/933 244 Op 24 apr. 2024, om 09:59 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: