Terug

weigering van dienst naverkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Brustor

19/05/2017

BRUSTOR blijkt namelijk een firma te zijn die klantentevredenheid niet als waarde kent, en zich enkel focust op verkoop zonder service !Korte samenvatting van de feiten :Sedert eind maart 2017 contacteerden wij telefonisch de plaatser (firma Geldhof in Knokke Heist) van onze in jul 2014 gekochte BRUSTOR – Pergola, om een reparatie le laten uitvoeren op ingebouwde defekte verlichting. Er werd ons minstens 6 maal beloofd dat Geert Geldhof ging langskomen, doch niets daarvan werd gerespecteerd. Vervolgens begon ik op 20 april 2017 mij schriftelijk te richten tot de firma zelf, BRUSTOR. Bijgevoegd kunt U het alles behalve klantvriendelijke antwoord van hen vinden, waarop ik nog 2 maal reageerde doch terug zonder gevolg van hen.Vandaar dat ik mij nu genoodzaakt voel om me te laten bijstaan door TEST-AANKOOP, om de firma BRUSTOR haar verantwoordelijk le laten opnemen.

Berichten (1)

Brustor

Naar: K. M.

30/05/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform