Terug

Weigering tussenkomst garantie zitstoel

Closed Openbaar

Hermans Home

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: Hermans Home

23/01/2019

Volledige eetkamer aangekocht bij dit bedrijf. Enkele maanden na de levering een defect ontdekt aan één van de zitstoelen. De rughendel en de bevestiging hiervan is losgekomen. Vermoedelijk te korte vijzen, of slechte kwaliteit hout in de stoel waardoor deze hendel is losgekomen. Om verdere beschadiging aan het stof van de stoel te vermijden heb ik voorzichtig de volledig hendel losgemaakt en meteen contact opgenomen met hen in het kader van de 3 jaar garantie.Probleem is gesignaleerd in juni 2018, 8 maanden verder nu weigert het bedrijf de verantwoordelijkheid voor reparatie of omruiling stoel voor zich te nemen. Er worden altijd beloftes gemaakt die niet nagekomen worden en gewoonweg geen gevolg gegeven.Om te citeren: Voor 4 vijsjes komen wij niet tot bij u meneer, u kan dit gewoon zelf repareren. Ik weiger dit risico te nemen, niet wetende wat de echte oorzaak van het defect is, omdat ik de expertise niet heb om dit te herstellen en verdere beschadiging aan de stoel te vermijden.Ondanks mijn verschillende oplossingen/voorstellen weigeren ze ook maar enige actie te ondernemen in het kader van de garantie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform