Terug

Weigering tot terugebetaling

In behandeling Openbaar

Paintly BE

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. R.

Naar: Paintly BE

28/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13 september 2025 heb ik tickets gekocht voor Sip & Paint dat normaal doorging op 25 september 2025. U deelde mij echter dat de datum van het evenement werd gewijzigd naar 30 oktober 2025. U weigert thans de terugbetaling die ik verzocht op 26 september 2025. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 dagen de terugbetaling van €95,50. Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie verzoek om terugbetaling • Kopie wijziging datum/annulering evenement • Kopie weigering terugbetaling

Bemiddeling door Testaankoop 31 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform