Korte beschrijving van uw probleem
Mijn cowboy st4 maakt deel uit van een grotere terugroepactie. Er is gebleken dat het laswerk van mijn frame onveilig is en zou kunnen scheuren na 2500km. Ik heb ondertussen > 5000km op mijn teller. Ik mag al meerdere weken geen gebruik maken van mij elektrische fiets. Ik krijg geen vervangfiets. Ze stuurden mij een bericht dat ik dien te wachten op informatie rond de verdere terugroepactie en herstel. Ik heb al 5 weken niets meer vernomen. Ik heb geëist om financieel vergoed te worden in plaats van het herstel, maar dit is niet mogelijk volgens cowboy.
Ik wens eigenlijk mijn geld terug in een plaats van het herstel. Maar cowboy weigert hier op in te gaan. Tegelijkertijd geven ze mij geen alternatief vervoer of zicht op een termijn van herstel.
Ze hebben ook recent mijn cowboy Care service abonnement automatisch verlengd. Hiermee kan ik gebruik maken van herstellingen voor 240€ per jaar. Ik heb dit meteen opgezegd (binnen de 10 dagen, volgens hun voorwaarden) maar heb de 240€ niet teruggekregen ondanks een mail waarin stond dat dit binnen de 7 dagen zou behandeld worden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. Ik wens voor beide zaken een financiële compensatie. En geen verdere abonnementen of herstellingen meer.