Terug

Weigering tot terugbetaling retour

In behandeling Openbaar

Miaustore

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

H. V.

Naar: Miaustore

09/09/2025

Beste, Op 12 augustus 2025 bestelde ik via miaustore.com een minidrinkfontein voor mijn kat samen met een sensor, verlengkabel en verlengde garantie van 10 jaar. Op 27 augustus liet ik weten dat ik de drinkfontein zou terugsturen en dit was geen probleem. Op 28 augustus lieten jullie me weten dat ik een jaar de tijd heb om de drinkfontein terug te sturen en 14 dagen voor de accessoires, tot 4 september 2025 dus. Jullie lieten ook weten dat ik de drinkfontein naar een lokale dierenreddingsorganisatie mocht opsturen. Het was mij niet duidelijk of de accessoires ook naar die lokale organisatie mochten gestuurd worden of dat deze naar jullie bedrijf verzonden moesten worden. Op 1 september 2025 stelde ik jullie deze vraag ter verduidelijking. Hier kwam echter geen antwoord meer op van jullie kant. Op 3 september 2025, een dag voor de deadline om terug te sturen, stuurde ik jullie daarom nog eens een mailtje met dezelfde vraag. Pas op 5 september, 1 dag na de deadline, kreeg ik een antwoord op mijn vraag. Jullie zeiden er meteen bij dat het nu te laat was om de accessoires terug te sturen, aangezien dit maar kon tot 4 september. Ik vind dit eerlijk gezegd niet erg klantvriendelijk van jullie. Het gaat om 1 dag, en bovendien heb ik jullie de dagen voordien meermaals gemaild omdat het mij niet duidelijk was of ik de accessoires naar jullie of naar de lokale dierenorganisatie moest sturen. Ik kreeg echter helemaal geen begrip van jullie klantendienst. Een zeer spijtige zaak. Mijn vraag is dan ook dat ik de accessoires alsnog kan terugsturen, hetzij naar jullie, hetzij naar de lokale dierenorganisatie, en dat ik hiervoor vergoed wordt. Uit ons mailverkeer blijkt namelijk dat ik van goede wil was en de accessoires tijdig wou terugsturen. Ik wist alleen niet waar ik ze naartoe moest sturen. Ik hoop dan ook op wat begrip van jullie kant. Groeten, Evelien van Gerwen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform