Geachte, ik bestelde bij u een koelkast op 7 november 2020, bestelling nr. 458.Deze werd geleverd op 18/11/2020.Wij hebben onmiddellijk (dus dezelfde dag) na levering een normaal onderzoek aan de koelkast gedaan en vastgesteld dat deze beschadigd was aan de deur. Wij hebben u onmiddellijk daarna (dezelfde dag nog) gemaild, met een foto van de schade met de vraag een oplossing te voorzien. U bent als verkoper sowieso verantwoordelijk voor alle schade aan de bestelling tijdens de levering. Zelfs wanneer de transporteur die veroorzaakte. Wij hebben dan het recht om te vragen dat het product op uw kosten wordt hersteld of vervangen. Als dat niet kan mogen wij terugbetaling vragen. Heden blijkt dat u noch de koelkast wil wisselen of herstellen op uw kosten noch wil overgaan tot terugname en terugbetaling. Bovendien en los van de schade hebben wij sowieso het recht om van de aankoop af te zien binnen de 14 dagen na levering. Alle kosten vallen daarbij ten uwen laste (ook die van eventuele terugzending) , conform het consumentenrecht. U dient daarbij tevens zo snel mogelijk tot terugbetaling overgaan. Wij manen U dan ook met dit schrijven aan het nodige te doen : de koelkast terugnemen en de prijs zo snel mogelijk terugbetalen. Dit schrijven geldt tevens als officiële ingebrekestelling. Indien U niet het nodige doet, zullen wij genoodzaakt zijn verdere juridische stappen te zetten, met bijkomende kosten tot gevolg. Wij hebben geen kennis genomen van uw verkoopsvoorwaarden gezien we noch een bestelbon, noch een factuur van U mochten ontvangen. Sowieso hebben wij uw voorwaarden niet aanvaard. Uw voorwaarden zijn dus niet van toepassing. Huidig schrijven geldt onder alle voorbehoud van onze rechten. Met vriendelijke groet,