Beste, ik schreef me afgelopen zomer in voor een opleiding tot loopbaancoach bij de firma Systo. De firma heeft dit 2 dagen op voorhand geannuleerd, wat op zich geen probleem is. Nadien heb ik ze een zeer lange tijd niet meer gehoord, waardoor er veel vragen beginnen te komen. Na het sturen van een aantal mails zonder respons, heb ik via de website een klacht ingediend, dit was eind oktober. Nadien werd ik gebeld door de zaakvoerder van Systo om te zeggen dat hij de klacht goed ontvangen had en dat hij het jammer vond dat ik de opleiding niet meer wou volgen. Telefonisch werd er afgesproken dat het geld terug op mijn rekening gestort ging worden, echter is dit tot op heden nog steeds niet in orde. We zijn meer als 4 maand verder dan de datum dat de opleiding initieel ging starten. Na meerdere telefoons die niet werden opgenomen, na meerdere mails die niet beantwoord werden ben ik ten einde raad. Graag wil ik zo snel als mogelijk mijn geld terug op mijn rekening.