Terug

Weigering terugbetaling

Opgelost Openbaar

Banana moon

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: Banana moon

15/10/2023

Beste, ik stuurde mijn producten twv 350 euro terug nu weigeren ze me terug te betallen omdat ze deze zogezegd nooit hebben teruggekregen

Berichten (5)

Banana moon

Naar: L. R.

15/10/2023

Bonjour Klachtenbox,Nous accusons bonne réception de votre demande et vous en remercions. L'ensemble de nos équipes est mobilisé pour vous répondre le plus rapidement possible.Merci de ne pas doubler vos messages, ceci rallongerai le temps de traitement de votre demande.Si votre question concerne la livraison, n'hésitez pas à consulter notre page dédiée s:www.bananamoon.com/fr/faqlivraisonSi vous souhaitez des informations sur les retours s:www.bananamoon.com/fr/faqretoursNous vous souhaitons une agréable journée et restons à votre disposition,Bien à vous,L'équipe Banana Moon--------------------------------Cet e-mail provient de Banana Moon.[5L0V04-RX012]

Banana moon

Naar: L. R.

16/10/2023

Votre demande (114208) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, répondez à cet e-mail.----------------------------------------------Mise à jour par  : Gissella, 16 oct. 2023, 09:58 UTC+2Good Morning,Thank you for contacting Banana Moon.We have had several exchanges with the client in the most respectful way regarding this case. We are therefore trying to assist her by asking her more information about the return.In order to be able to refund the return, the client must send us the tracking number of the parcel and proof that the parcel was received in our warehouse.As mentionned before to the client, the parcel has not physically arrived to our warehouse. The client refuses to send us the tracking number in order to be able to help and trace the parcel.We are very transparent with all of our customers and our General Conditions online. The refund will be made when the parcel arrives. We recommend to contact the carrier in order to have more information about where the parcel is.Have a nice dayKind regards,Gissella----------------------------------------------Mise à jour par  : Klachtenbox, 15 oct. 2023, 20:11 UTC+2 ![](s:u6085244.ct.sendgrid.net/wf/open?upn=r3XecG9Oeir8G6iSrKDq5PpRTBnblgBlPeCzaZWQKR8QEqFKLorusW7jD1EGt-2BNNpEeEKcVGjlOY-2F0mSycwul1qq-2FXGRxLat8-2BPs6lAOlt-2F51-2FAa5JLvj5B780-2Fv8PxDtLaSrXcJ6cTfHOqIXeuPCblnaoJPCfkWWrGQPJFb0aKr1lEFyuZc1z7Hh25QT8-2FGdCMq-2BuLSWbO2Kujrt-2Bgr5mmwlaEW7tZiHme68Zb-2FmKSWhM4jp9VKHXWrLlWiOg7sB6mCt1VSP5MwvDi8RGWfGSBRh-2BH7CeOljEgGTHGowCO1r-2FawePBARpUTBw-2BCKaDY5f3HZjXSY3PNjCwT-2FbX7CicDVS5x6SUu9ZrjO1FjQ8Y-3D)]--------------------------------Cet e-mail provient de Banana Moon.[5L0V04-RX012] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:u6085244.ct.sendgrid.net/wf/open?upn=r3XecG9Oeir8G6iSrKDq5PpRTBnblgBlPeCzaZWQKR8QEqFKLorusW7jD1EGt-2BNNpEeEKcVGjlOY-2F0mSycwul1qq-2FXGRxLat8-2BPs6lAOlt-2F51-2FAa5JLvj5B780-2Fv8PxDtLaSrXcJ6cTfHOqIXeuPCblnaoJPCfkWWrGQPJFb0aKr1lEFyuZc1z7Hh25QT8-2FGdCMq-2BuLSWbO2Kujrt-2Bgr5mmwlaEW7tZiHme68Zb-2FmKSWhM4jp9VKHXWrLlWiOg7sB6mCt1VSP5MwvDi8RGWfGSBRh-2BH7CeOljEgGTHGowCO1r-2FawePBARpUTBw-2BCKaDY5f3HZjXSY3PNjCwT-2FbX7CicDVS5x6SUu9ZrjO1FjQ8Y-3D)]--------------------------------Cet e-mail provient de Banana Moon.[5L0V04-RX012]

L. R.

Naar: Banana moon

16/10/2023

Dear Banana MoonFirst of all i said to youre company more then once that they didnt give me one, so it is not refussing. I send 2 or 3 times a copy of he reciept of the package. The first time i had issues sending it to youre company i begged for help and banana moon refussed to help me. So for all we know you guys are liars because it is not that youre company is sending me proof that is is not arrived yet. So is youre company accussing bpost of steeling? Because i send it with bpost to you on the 22th of september

Banana moon

Naar: L. R.

16/10/2023

Bonjour Klachtenbox,Nous accusons bonne réception de votre demande et vous en remercions. L'ensemble de nos équipes est mobilisé pour vous répondre le plus rapidement possible.Merci de ne pas doubler vos messages, ceci rallongerai le temps de traitement de votre demande.Si votre question concerne la livraison, n'hésitez pas à consulter notre page dédiée s:www.bananamoon.com/fr/faqlivraisonSi vous souhaitez des informations sur les retours s:www.bananamoon.com/fr/faqretoursNous vous souhaitons une agréable journée et restons à votre disposition,Bien à vous,L'équipe Banana Moon--------------------------------Cet e-mail provient de Banana Moon.[JXE6Z7-DRNEN]

Banana moon

Naar: L. R.

16/10/2023

Votre demande (114225) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, répondez à cet e-mail.----------------------------------------------Mise à jour par  : Gissella, 16 oct. 2023, 10:55 UTC+2Dear Lore, Thank you for this explanation. We will try from our side to open a claim to BPOST with the copy of your receipt in order to have more information. (Normally the sender is the one that is available to open claims, but we will try.) We invite you to do the same. Numerous carriers do loose parcel and in this case the carrier must be responsible for a lost parcel if it is the case. Our logistics team is aware of the situation and will notice us as soon as your parcel is physically received.Gissella----------------------------------------------Mise à jour par  : Klachtenbox, 16 oct. 2023, 10:29 UTC+2 ![](s:u6085244.ct.sendgrid.net/wf/open?upn=r3XecG9Oeir8G6iSrKDq5PpRTBnblgBlPeCzaZWQKR8QEqFKLorusW7jD1EGt-2BNNpEeEKcVGjlOY-2F0mSycwul1qq-2FXGRxLat8-2BPs6lAOlt-2F51-2FAa5JLvj5B780-2Fv8PxDtLaSrXcJ6cTfHOqIXeuPCblnaoJPCfkWWrGQPJFb0aIkmGRCPYWgzmbwia060licYxjAvpJ6zlCA1a-2BztrjE096SEFKQIA6ICOWoRNzqTuS6OSQN2K160eCZrJPl-2BehYgMoVwL-2FW7H1Q2zbTVPn2cZMR29-2FIQyUjv1etCp-2F9v2y5AOfuA2edceH-2F-2BV-2ByN6wwYfs7iczEV5WiCzeNrZ7S3EbmGlRjmdXrti7mte6CVhY-3D)]--------------------------------Cet e-mail provient de Banana Moon.[JXE6Z7-DRNEN] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:u6085244.ct.sendgrid.net/wf/open?upn=r3XecG9Oeir8G6iSrKDq5PpRTBnblgBlPeCzaZWQKR8QEqFKLorusW7jD1EGt-2BNNpEeEKcVGjlOY-2F0mSycwul1qq-2FXGRxLat8-2BPs6lAOlt-2F51-2FAa5JLvj5B780-2Fv8PxDtLaSrXcJ6cTfHOqIXeuPCblnaoJPCfkWWrGQPJFb0aIkmGRCPYWgzmbwia060licYxjAvpJ6zlCA1a-2BztrjE096SEFKQIA6ICOWoRNzqTuS6OSQN2K160eCZrJPl-2BehYgMoVwL-2FW7H1Q2zbTVPn2cZMR29-2FIQyUjv1etCp-2F9v2y5AOfuA2edceH-2F-2BV-2ByN6wwYfs7iczEV5WiCzeNrZ7S3EbmGlRjmdXrti7mte6CVhY-3D)]--------------------------------Cet e-mail provient de Banana Moon.[JXE6Z7-DRNEN]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform