Goeiemiddag,Ik contacteer je over bestelling: 38840580 bij de bijenkorfDeze is retour gestuurd 11 oktober.Na de 10 beloofde dagen ( want jullie slogan zegt binnen de 10 dagen geld terug!) heb ik contact opgenomen. En METEEN mijn bewijs van retourzending gestuurd.Mijn pakket bleek nog bij Bpost te zitten en jullie gingen een onderzoek opstarten.Na 2 weken kreeg ik onderstaand antwoord:Beste Roy,Naar aanleiding van het eerdere contact over de status van jouw retourzending 38840580 stuur ik je deze e-mail.Zoals eerder is aangegeven is er onderzoek gedaan naar jouw retourzending. Tot mijn spijt hebben wij jouw pakket tot op heden niet ontvangen in het magazijn. Wij kunnen om deze reden helaas niet overgaan tot het vergoeden van de bestelling, welke wij nooit retour hebben ontvangen in ons magazijn. Ik wil je er overigens graag op attenderen dat jij als afzender zelf verantwoordelijk bent voor jouw retourzending. Mijn excuses voor het ongemak!Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik wens je nog een prettige avond toe.Met vriendelijke groet,AroenaSenior OnlineKlant Contact Centerde Bijenkorf”Toen ik haar vroeg waar ik die wet kan terugvinden zei ze : ik spreek me daar niet over uit.Toen ik haar de ECHTE WET met link en toebehoren stuurde zei ze: Je mailt best naar info@debijenkorf.nl voor dit..Daar krijg ik ook constant het verhaal dat de klant altijd verantwoordelijk is voor de retour. Als ik ze erop wijs dat dit niet zo is, weigeren ze verdere vorm van communicatie.Ik heb Bpost ook gecontacteerd en deze wisten me dit te vertellen:Onze excuses hiervoor, Roy. Zij hebben het retourlabel voor je aangemaakt en het in de doos gestoken/ via mail aan je bezorgd. Zo lang zij niet de nodige stappen ondernemen bij bpost, kunnen wij hier zelf ook niet veel aan doen, waarvoor onze excuses. ^DADebijenkorf blijft herhalen dat een retour mijn verantwoordelijkheid is, okaal heb ik de retour bijgevoegd in de doos gebruikt.