Terug

Weigering terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Tuboma

02/04/2022

beste, ik bestelde bij Tuboma op 26/02/2022 een stronkenfrees. Bij ophaling hebben we deze direct cash betaald voor een volledige dag maar moesten ze al terug brengen om 13u ?! Toen we ze wilden opladen op de remorque moesten we wachten want de kabels waren bevroren waardoor ze niet werkte. Ze hebben ze dan toch in orde gekregen, althans voor eventjes toch. Toen we aankwamen in heurne waar de boom door de storm was op de garage gevallen. Boom was intussen verwijderd. Konden we ze nog net naar of de remorque halen en op de juiste plaats rijden. Toen we ze terug wilden aanzetten lukte het al niet meer. We hebben dit toen doorgebeld en ze zouden komen kijken. Ze kregen ze daar ook niet in gang en zeiden dat er geen nafte ingedaan was terwijl dit wel zo was. En weg waren ze weer zonder dat we ze konden gebruiken en we de stronk helemaal met de hand hebben moeten verwijderen. Uiteindelijk hebben ze de stronkenfrees een week en weekend lang aan de voordeur laten staan ( de man is 86j oud) dit is echt niet ok. Uiteindelijk heb ik gebeld om te vragen voor een terug betalingen of op zijn minst een deel gezien we de stronkenfrees NIET hebben kunnen gebruiken. Ik ben toen enorm uitgescholden door een zekere Jeroen dat het allemaal leugens zijn en dat ze wel werkt en ze niets terugbetalen. En dat ze alles gaan controleren en ze kunnen zien hoelang ze heeft gedraaid waarop ik zei dat ze dit zeker moeten controleren zodat ze effectief zien dat we ze niet gebruikt hebben. Uiteindelijk heb ik dan een mail verzonden naar de boekhouding van Tuboma gezien de verhuurdienst zo bot en onbeschoft was. En daar kreeg ik het volgende als antwoord: Hallo Ellen, Na controle van de Baretto stronkenfrees 30SG werd enkel vastgesteld dat de bougiekoppen een centimeter omhoog getrokken waren, bij deze kon de machine ook niet draaien.Hier treffen wij TUBOMA BVBA ook geen enkele schuld aan, wij zullen echter geen extra kosten aanrekenen voor afhaling in de Heurnestraat, bij deze sluiten wij dan ook dit dossier af. Met vriendelijke groeten,JeroenHoe kunnen ze dit nu afsluiten? Ze zijn zelf langsgekomen om het probleem vast te stellen en hebben dit niet gecontroleerd hebben ze dit niet zelf gedaan , er waren al problemen voor we ze gingen ophalen, want wij zijn aan die bougies niet geweest. Ik wil dan ook graag een terugbetaling voor dit want ons treft geen schuld! Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform