Op 31/08/2025 hebben wij een bestelling gedaan van een Apple Iphone 15 128GB blauw (order TG25678). Deze werd volgens mailverkeer de volgende dag verzonden. Op 02/01/2025 krijg ik de melding van B-post, die levert in opdracht van DHL, dat het pakket die morgen zal geleverd worden. Op 02/01/2025 om 09u41 krijg ik plots de melding dat ze het pakket niet kunnen vinden en dat de levering wordt uitgesteld.
Via de trackingsgegevens van DHL stel ik vast dat de verpakking zou beschadigd zijn en dat het pakket terug naar de verzender wordt toegestuurd. Dat was dus op 02/09/2025.
Ondertussen, op 01/10/2025 is er al veel mailverkeer geweest en telefoongigant.nl houdt me daarbij al een maand (!) aan het lijntje. Het pakket zou nog niet tot bij hen geraakt zijn. In die tijd kan een pakje 2x rond de wereld verstuurd worden!
Na de redelijke termijn van een maand moet er toch al een terugbetaling gebeurd zijn gezien ik het pakket nooit ontvangen heb. Als ze inderdaad het pakket nog niet teruggekregen hebben, dan is dat niet mijn probleem maar iets tussen DHL en telefoongigant.nl
Ik zie mij dus genoodzaakt om juridische stappen te zetten.
Trackingsgegevens in bijlage.