Terug

Weigering terugbetaling

Closed Openbaar

Nestor Confidential

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. L.

Naar: Nestor Confidential

27/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 03/04/2025 heb ik bij u een verblijf geboekt te Rodestraat 2 in Antwerpen voor één nacht op 24/05/25. Na weken van gebrekkige communicatie liet u op 23/5 liet u mij weten dat u: - mijn boeking annuleert. Op 23/5 vroeg ik om de terugbetaling van 1000 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 dagen het bedrag van duizend euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering

Bemiddeling door Testaankoop 07 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform