Terug

Weigering terugbetaling

Closed Openbaar

Flex-smile

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Flex-smile

03/10/2024

Beste Op 9 aug deed ik een aankoop bij flex-smile. Nl fineer voor tanden. Ik heb moeilijkheden met mijn vals gebit ik kan mijn onderste rij niet inhouden en dacht toen ik filmpje zag ok, ik kan er niet mee eten omdat ze waarschijnlijk niet sterk zijn maar om de schijn op te houden en het zicht ald ik buiten de deur ga is dit messchien wel de oplossing. Na 5 weken ( van china via flex-smile die in nederland gevestigd is) kreeg ik pakje. Een zakje gel balletjes. Ik zond mailtje om het terug te sturen en kreeg direct antwoord. Ik kan het terugsturen en zou aankoop bon krijgen. Op de site staat vermeld terugsturen en 100% terugstorting. Ik antwoord neen ik wil mijn geld terug en verzend bon. Na meermaals contact op te nemen krijg ik geen reactie meer. Als ik mijn geld kwijt ben kan ik op deze mannier messchien anderen waarschuwen. Met groeten Verbiest morag

Berichten (1)

M. V.

Naar: Flex-smile

26/10/2024

Op 10 okt zond ik via testaankoop al een klachten mail. Ik laat het hier niet bij. Ik wil mijn centen. Als ik tegen 1 nov geen reactie gekregen heb, zet ik er een advocaat op


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform