Terug

Weigering terugbetaling voorschot

Opgelost Openbaar

Baggio Interiors

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Baggio Interiors

28/03/2024

Op 31 juli 2023 een boxspring besteld en tot op heden (28 maart 2024) nog steeds niks geleverd. Al die maanden werden mijn berichten genegeerd, communicatie moest per se via Whatsapp gebeuren omdat ze geen telefoons doen in de showroom. Wanneer ik zeg dat ik een klacht zou indienen, werd er eindelijk gereageerd maar helaas gelogen dat het bed al lang is aangekomen in hun magazijn en dat er een automatische mail verstuurd zou moeten zijn. Dit terwijl er al een lopend gesprek was op Whatsapp waar ze me in de laatste maanden opzettelijk hebben genegeerd. Wanneer ik nu vraag voor een kleine vergoeding word ik opnieuw genegeerd. Daarnaast willen ze mijn voorschot van €550 ook niet teruggeven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform