Terug

Weigering terugbetaling voorschot

Closed Openbaar

Maes Haarden

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Maes Haarden

23/01/2023

Beste,Na veel onduidelijkheid over de effectieve levering, namen wij meermaals telefonisch contact met jullie op. Jammer genoeg kregen we telkens een andere boodschap mee inzake de levering. Van uwentwege kwam er geen initiatief om ons te contacteren. Bij bestelling in september werd er ons een levertermijn van 8 weken voorgehouden. Deze levertermijn is momenteel reeds ruimschoots overschreden en er kan blijkbaar zelfs geen levering meer voorzien worden deze winter. We moesten jammer genoeg via via te weten komen dat onze kachel pas een jaar na bestelling geleverd kan worden.Hierdoor moeten wij jammer genoeg afrekenen met hoge energiekosten, terwijl onze houtvoorraad blijft liggen.U zal wel begrijpen dat op die manier ons vertrouwen in uw onderneming ernstig geschonden is.Gezien u uw verplichting tot levering niet kunt nakomen, verzoeken wij u per kerende ons betaalde voorschot terug te betalen. Indien dit via deze weg niet in orde gebracht wordt, zullen wij juridische stappen ondernemen.Alvast bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform