Beste, Hoewel we door overmacht gedwongen waren om de datum van de werkzaamheden uit te stellen, hebben we sindsdien andere data’s voor de werkzaamheden voorgesteld, deze zijn geweigerd geweest.Het bestelde materiaal is nu bij ons op voorraad en we kunnen geen annulatie van het contract zonder compensatie aanvaarden. We begrijpen de teleurstelling van onze klant, maar de wachttijden voor interventies staan vermeld in de offerte dat zij heeft aanvaard.We zijn niet tegen het maken van een commercieel gebaar van maximaal 150€ voor het ongemak. We hebben momenteel snelle regelingen getroffen om het werk uit te voeren en we nodigen onze klant uit om haar standpunt te heroverwegen en een datum te aanvaarden waarop het werk kan worden uitgevoerd. Met vriendelijke groeten,Jacky LesterquyChief Operational Officer+32 493 79 48 74 Jacky.Lesterquy@groupprotect.bewww.aquaprotect.be www.energyprotect.be www.isoprotect.be www.mosprotect.beGroup Protect BV Esserstraat 3 8550 Zwevegem BE0478 977 882 T: 0800 97 467 @: info@groupprotect.beVind ons ook inRetrouvez-nous à Gent, Genk, Mechelen, Gosselies Braine l’AlleudVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 20 augustus 2024 20:45Aan: info Groupprotect info@groupprotect.beOnderwerp: Weigering terugbetaling voorschotCaution: This is an external email. Please take care when clicking links or opening attachments.