Terug

Weigering terugbetaling voorschot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: Group Protect

20/08/2024

Beste, Ikvraag dringende terugbetaling van ons voorschot. Op 22/4 is verkopee Patrick Schoeters bij ons geweest. Dezelfde dag kregen we offerte. Bij de vraag wanneer er geplaatst kan worden stuurde hij 2 a 3 weken. Ik heb dit zwart op wit op de mail. Ik heb op 29/4 de getekende offerte gemaild en gevraagd om i. De week v 20 mei te plaatsen. Zo.der reactie. Ik kreeg was 15 mei reactie. Tactisch gespeeld zodat de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Dan wordt me gezegd dat de wachttijd 2 a 3 maanden bedraagt.ik re lameer.ik krijg prompt wel een veel vroegerevoorlopige uitvoeringsdatum. Telkens wordt deze met een excuus uitgesteld. Voor mij hoeft het niet meer. Ik laat eind juli weten mijn voorschlt terug te willen.dan krijg ik ineens een voorlopige uitvoeringsdatum van 30/8. 4 maand na tekenen offerte!!! Er wordt geen enkele keer moeite gedaan om een datum te bespreken aangezien mijn man in shiften werkt. En dan wordt botweg geantwoord dat conform hun algemene voorwaarden ze het voorschot niet willen terugbetalen. Ik eis mijn voorschot terug. Er zijn geen werken uitgevoerd en alleen maar leugens verteld door de verkoper, de planner en de baas Pino. Hoogachtend, Kell Van Bouwel

Berichten (5)

Group Protect

Naar: K. V.

21/08/2024

Beste, Hoewel we door overmacht gedwongen waren om de datum van de werkzaamheden uit te stellen, hebben we sindsdien andere data’s voor de werkzaamheden voorgesteld, deze zijn geweigerd geweest.Het bestelde materiaal is nu bij ons op voorraad en we kunnen geen annulatie van het contract zonder compensatie aanvaarden. We begrijpen de teleurstelling van onze klant, maar de wachttijden voor interventies staan vermeld in de offerte dat zij heeft aanvaard.We zijn niet tegen het maken van een commercieel gebaar van maximaal 150€ voor het ongemak. We hebben momenteel snelle regelingen getroffen om het werk uit te voeren en we nodigen onze klant uit om haar standpunt te heroverwegen en een datum te aanvaarden waarop het werk kan worden uitgevoerd. Met vriendelijke groeten,Jacky LesterquyChief Operational Officer+32 493 79 48 74 Jacky.Lesterquy@groupprotect.bewww.aquaprotect.be www.energyprotect.be www.isoprotect.be www.mosprotect.beGroup Protect BV Esserstraat 3 8550 Zwevegem BE0478 977 882 T: 0800 97 467 @: info@groupprotect.beVind ons ook inRetrouvez-nous à Gent, Genk, Mechelen, Gosselies Braine l’AlleudVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 20 augustus 2024 20:45Aan: info Groupprotect info@groupprotect.beOnderwerp: Weigering terugbetaling voorschotCaution: This is an external email. Please take care when clicking links or opening attachments. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. V.

Naar: Group Protect

21/08/2024

Beste, Ik kan alle mails tonen; ik heb geen enkele datum geweigerd. Jullie bedrijf heeft telkens afgebeld. Toen we aangaven dat het voor ons niet meer hoefde wegens te lange wachttijd die niet strookte met de beloofde levertijd, kwamen jullie weer met een datum op de proppen. Dat u een bv 1/3 van het voorschot houdt bij annulatie kan ik begrijpen maar jullie overdrijven echt. Jullie hebben geen kosten gemaakt. Ik lees bij verschillende reviews dat jullie een gelijkaardige werkwijze hanteren; liegen over leverdata, blijven uitstellen etc. Graag een gepaste oplossing bieden.

K. V.

Naar: Group Protect

22/08/2024

Graag verdere reactie op mijn klacht of ik geef deze zaak door aan de advocaten van Test Aankoop.

K. V.

Naar: Group Protect

30/08/2024

Beste, Ik ben erg verbaasd om de technieker vandaag te zien verschijnen bij ons aan de deur. Er is heel duidelijk gecommuniceerd dat wij neit verderr in zee willen gaan met jullie wegens te lange wachttijden ondanks de beloofde 2 à 3 weken. Wij hebben ons voorschot teruggevraagd. U blijft dit weigeren. Ondanks alles stuurt u toch de technieker langs. Wij wensen geen plaatsing meer door jullie wegens geen vertrouwen in uw bedrijf. De technieker vertelde ons dat jullie veel werk hebben en dat de units ook binnen de kortste keren bij iemand anders geplaatst kunnen worden. Dus jullie zullen hierdoor geen verlies leiden. Gelieve ons voorschot terug te storten.

Bemiddeling door Testaankoop 30 augustus 2024

Group Protect

Naar: K. V.

02/09/2024

Beste, we hebben al geantwoord.Als u uw contract wilt opzeggen, brengen wij de aan deze opzegging verbonden kosten in rekening.Jacky LesterquyChief Operational Officer+32 493 79 48 74 Jacky.Lesterquy@groupprotect.bewww.aquaprotect.be www.energyprotect.be www.isoprotect.be www.mosprotect.beGroup Protect BV Esserstraat 3 8550 Zwevegem BE0478 977 882 T: 0800 97 467 @: info@groupprotect.beVind ons ook inRetrouvez-nous à Gent, Genk, Mechelen, Gosselies Braine l’AlleudDe: info Groupprotect info@groupprotect.be Envoyé: jeudi 22 août 2024 15:04À: Jacky Lesterquy Jacky.Lesterquy@groupprotect.beObjet: FW: Nieuw bericht van KELLY VVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 22 augustus 2024 13:46Aan: info Groupprotect info@groupprotect.beOnderwerp: Nieuw bericht van KELLY VCaution: This is an external email. Please take care when clicking links or opening attachments. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform