Terug

Weigering terugbetaling na niet leveren

Opgelost Openbaar

Basic Pets

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. A.

Naar: Basic Pets

21/01/2025

Beste, Op 07/11/2024, bestelde ik een paw trimmer onder bestelnummer BP-18910. Deze werd nooit geleverd alsook werd mijn geld niet teruggestort. De uitleg dat het pakje verloren is geraakt is jullie verantwoordelijkheid, niet de mijne. Tot op dag van vandaag werd hier niets mee gedaan. Reviews en dergelijke worden doodleuk verwijderd. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind deze week de terugbetaling uit te voeren en te confirmeren. Met vriendelijke groeten, R. A.

Berichten (3)

Basic Pets

Naar: R. A.

22/01/2025

Hallo Je hebt onlangs contact met ons opgenomen over je bestelling. We hebben meteen de status van je bestelling gecontroleerd en zien dat je bestelling is geleverd op We willen je vragen om je brievenbus te controleren op een mogelijk nee-briefje van de koerier dat aangeeft dat je bestelling is afgeleverd bij een afhaalpunt. We raden je ook aan om contact op te nemen met je directe buren en te informeren of er bij hen een bestelling is afgeleverd. Als dit niet lukt, neem dan contact op met de koerier, zij zouden je meer moeten kunnen vertellen over de levering: De koerier: Colis Prive Volgnummer: Q10204097608B3990 Laat het ons weten als je onze verdere hulp nodig hebt. Prettige dag verder. How would you rate my reply? Great Okay Not Good -- Customer Team info@basic-pets.com HS:2826256210-198579 On Tue, Jan 21, 2025 at 5:30 PM UTC, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

R. A.

Naar: Basic Pets

22/01/2025

Beste, Nochtans zegt de track and trace dat het pakje teruggestuurd is naar de verzender op 29/11/2024. Naar jullie dus. U stort mijn geld terug of dit gaat door naar de advocaten van testaankoop. Robin Aendenboom

Basic Pets

Naar: R. A.

23/01/2025

Goedendag, Bedankt voor je bericht. Ik wil je adviseren contact op te nemen met de koerier. Zij kunnen jou een exacte afleverlocatie geven. Als zij dit niet kunnen ontvangen wij graag een screenshot van het gesprek met de koerier waarin zij dit aangeven. Aan de hand daarvan kunnen wij een klacht indienen en een oplossing bieden. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wens je nog een mooie dag. How would you rate my reply? Great Okay Not Good -- Customer Team info@basic-pets.com HS:2827146945-199298 On Wed, Jan 22, 2025 at 2:30 PM UTC, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform