Terug

Weigering terugbetaling kosten

Closed Openbaar

GetYourGuide

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: GetYourGuide

19/01/2023

Beste, op 8 december bestelde ik online van de site van GetYourGuide een chocolade workshop die zou doorgaan op zaterdag 14/01/2023 van 14u30 t.e.m. 17u te Brugge. Eenmaal ik Brugge naderde, bleek er net een accident te zijn gebeurd in Oostkamp waardoor we 10 min te laat zouden zijn. Ik nam onmiddellijk met de organisatie contact op via telefoon en die had daar geen enkel probleem mee. Eenmaal toegekomen om 14u40 nam de gids ons onmiddellijk apart en stuurde hij ons naar huis met het excuus dat er een fout was geslopen in het aantal boekingen en dat er dus veel meer wensen waren komen opdagen dan voorzien. Aangezien wij als laatste waren toegekomen, zei hij dan we dan ook onmiddellijk terug naar huis moesten gaan en dat wij onze boekingskosten zouden terugbetaald krijgen. De boekingskosten, ten belope van een bedrag van om en bij de 190.00 EUR kregen we onmiddellijk terugbetaald. We willen natuurlijk ook wel onze verplaatsingskosten (parkeerkosten en benzine) terugbetaald zien! Ik nam hier onmiddellijk contact voor op met de klantenservice, maar zij weigeren deze terug te betalen. Desondanks maakte de Wetswinkel er ons op attent dat er in hun algemene voorwaarden staat dat Je bent verplicht ons volledig schadeloos te stellen voor alle schade, kosten en uitgaven (inclusief redelijke kosten voor juridische verdediging) die wij oplopen als gevolg van ons plichtsverzuim. Bijvolg vind ik dat ik niet alleen recht heb op de terugbetaling van mijn verplaatsingskosten (9.00 EUR parkeerkosten en 30.00 EUR benzine, maar ook de terugbetaling van de 25.00 EUR die ik voor het advies betaalde aan de Wetswinkel). GetYourGuide weigert deze som van 64.00 EUR te vergoeden. Hier ben ik het absoluut niet meer eens!

Berichten (2)

GetYourGuide

Naar: A. R.

19/01/2023

This email address is no longer valid Thank you for contacting GetYourGuide! Unfortunately, this email address is no longer valid and your message did not reach its intended recipient. In order for us to provide you with the most appropriate response, please use our dedicated pages: If you are a customer , please use the form on our Help page: Customer help page If you are a supplier/tour operator , please use the form on our Supplier contact page: Supplier contact page If you are an affiliate partner , please use the form on our Partner contact page: Partner contact page Thank you in advance for your understanding.     2021 © All rights reserved.

GetYourGuide

Naar: A. R.

06/02/2023

This email address is no longer valid Thank you for contacting GetYourGuide! Unfortunately, this email address is no longer valid and your message did not reach its intended recipient. In order for us to provide you with the most appropriate response, please use our dedicated pages: If you are a customer , please use the form on our Help page: Customer help page If you are a supplier/tour operator , please use the form on our Supplier contact page: Supplier contact page If you are an affiliate partner , please use the form on our Partner contact page: Partner contact page Thank you in advance for your understanding.     2021 © All rights reserved.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform