Beste,
In Maart 2022 boekten we 2 ballonvaarten via MTE Ballonvaarten (BE0892.597.562), later boekten we 2 extra ballonvaarten. We reserveerden voor de vaarten op datums : 28/05/22-19/06/22-17/09/22-01/10/22-16/09/23-23/09/23-22/10/23-19/05/24. We merkten reeds in 2024 dat er minder vluchten beschikbaar waren. vanaf juni 2024 stonden er geen vluchten beschikbaar. We stuurden berichten via sms/Whatsapp en mails met de vraag waarom dit was en wanneer er terug vluchten zouden zijn. Hierop kregen wij geen antwoord. In september hebben we dan toch iemand aan de lijn gekregen die ons vertelde dat wegens het slechte weer de ballon naar het buitenland verhuisd was (zonder info aan de klanten!), maar dat er terug vluchten zouden komen. Einde oktober stonden er even 3 vluchten op de website. Dit echter op datums die voor ons niet mogelijk waren. Op 02/04/2025 (3 jaar later) staan er weermaals geen vluchten beschikbaar www.mteballonvaarten.be.
In de voorwaarden staat dat gereserveerde en betaalde ballonvaarten, geannuleerd door weersomstandigheden, niet worden terugbetaald. Er moet een nieuwe reservatie gemaakt worden. Doch.... dan moet dit mogelijk zijn. sinds juni 2024 staat er bijna nooit een vaart in het programma waarop gereserveerd kan worden. Tevens lijkt me 8 pogingen, die niet konden plaatsvinden en 3 jaar wachten toch voldoende reden om ons geld terug te krijgen. MTE Ballonvaarten blokkeert sinds dat moment 676€ van ons budget. Dit terwijl wij wekelijks bij mooi weer de ballons over ons huis zien passeren. Graag hadden we een terugbetaling gekregen, want een vaart zien we ondertussen niet meer zitten, maar we krijgen niemand meer te pakken bij dit bedrijf. Heel graag hoor ik van uw diensten wat onze mogelijkheden zijn. Alvast bij voorbaat dank.