Terug

weigering terugbetaling Citytrip na panne met de nachttrein

Opgelost Openbaar

Green City Trip

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. S.

Naar: Green City Trip

17/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 30/5/2024 heb ik bij u geboekt met boekingsnummer 330751: Het gaat om een pakketreis naar Praag . De vertrekdatum was 15/07/2024. Op 16/07/2024 om 01:00 viel de nachttrein in panne in Bad Benheim net over de grens van Duitsland. Wij geraakten niet op onze bestemming en kwamen na 24 uur reizen terug thuis. Ik nam meermaals contact met jullie op omtrent de terugbetaling van de gemaakte kosten. Jullie weigerden jullie verantwoordelijkheid op te nemen en de gemiste citytrip terug te betalen. Hier ben ik niet mee akkoord. Ik wens dan ook mijn geld terug te krijgen. Ik vraag u daarom om binnen de 3 dagen het bedrag van 645.30 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Tiffany Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking

Bemiddeling door Testaankoop 16 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform