Terug

Weigering terugbetaling annulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: Weekendesk

13/11/2020

Beste, ik heb op 10/10/2020 een reservatie gemaakt voor 2 koppels, en heb daartoe 2 kamers geboekt in het hotel Ibis Styles Liège Guillemins. In jullie boekingsvoorwaarden werd een terugbetaling gegarandeerd bij annulering vóór 11/11/2020, en dit op dezelfde wijze als de betaling toen gebeurde.Echter, toen ik op 02/11/2020 annuleerde, weigerden jullie de terugbetaling en stuurden me een cadeaubon ter vervanging. Dit was niet volgens de afspraak en na herhaalde mails, verantwoordden jullie deze beslissing door een appèl te doen op solidariteit met de horeca. Dit is echter afgedwongen solidariteit en niet in overeenstemming met jullie eigen reglementering en ook niet met de gegarandeerde terugbetaling.Dit is niet correct, zoals ik al mailde en ik verwacht een rechtzetting hiervan. Graag binnen de 2 weken reactie, anders zie ik me genoodzaakt beroep te doe op de juridische dienst van Testaankoop.Hoogachtend


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform