Terug

Weigering retouraanvraag

In behandeling Openbaar

InnovaGoods

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

K. D.

Naar: InnovaGoods

07/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16 oktober 2025 heb ik via uw online winkel het product behorende bij bestelling SHIG36409 besteld, waarbij de betaling via Klarna werd aangerekend. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 22 oktober 2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Ik heb u hierover meermaals een mededeling gestuurd per e-mail: op 26 oktober 2025, met reminders op 3 november 2025, 8 november 2025, 16 november 2025, 29 november 2025 en 7 december 2025. Na uw reactie van 11 november 2025 vroeg u mij om bewijs dat ik u tijdig en herhaaldelijk had gecontacteerd, wat ik ook heb aangeleverd. U meldde daarbij dat ik, zodra dit bewijs was geleverd, nog steeds recht had om het product te retourneren. Na deze e-mail hebt u echter niet meer gereageerd, noch hebt u mij de nodige retourinstructies bezorgd. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave. Ik verzoek u daarbij om de schrapping van de openstaande betalingsaanvraag via Klarna. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform