Terug

Weigering retour product na gebrekkige klantenservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Electric by D'Ieteren

02/05/2024

Beste,Ik heb via EDI een NRGKick laadkabel besteld, maar deze functioneerde initieel niet naar behoren. Ik kreeg geen gehoor van de klantendienst en had dus besloten om een vaste laadpaal te installeren om toch verder te kunnen.Slechts enkele weken later (na het plaatsen van de vaste laadinrichting) kreeg ik te horen dat de activatie mislukt was en dat ze dit hebben gecorrigeerd. In mijn ogen kwam dit antwoord veel te laat.Omdat ik intussen de kabel al vervangen heb door een nieuwe goed werkende oplossing en ik verder mijn vertrouwen in deze firma volledig kwijt ben zou ik graag het product willen terugsturen om een (desnoods gedeeltelijke) terugbetaling te ontvangen.

Berichten (2)

Electric by D'Ieteren

Naar: C. V.

03/07/2024

Beste, Vier maanden geleden ontving wij uw verzoek om informatie over de EDI Charging-applicatie. Twee maanden later hebben wij op uw verzoek gereageerd. Op dat moment hebben wij een [...] ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ ͏ ​ Beste,Vier maanden geleden ontving wij uw verzoek om informatie over de EDI Charging-applicatie. Twee maanden later hebben wij op uw verzoek gereageerd. Op dat moment hebben wij een probleem met de activatie gedetecteerd bij de aangesloten kabel, wat in uw eerdere aanvraag niet werd vermeld.Volgens onze algemene voorwaarden heeft u 15 dagen de tijd om de kabel te retourneren. Daarom is het voor ons onmogelijk om deze kabel, die perfect functioneert, terug te nemen.Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,Het EDI Team

C. V.

Naar: Electric by D'Ieteren

03/07/2024

Ik heb telefonisch proberen te melden dat de kabel niet werkt, maar het bleek onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen. Jullie geven nu zelf toe dat je pas na twee maanden hebt gezien dat de activatie niet gelukt is. Dat kon ik tot die tijd dus niet weten. Als ik twee maanden lang mijn voertuig niet kan opladen, vinden jullie het dan abnormaal dat ik een alternatieve oplossing zoek? In ieder geval de kabel retourneren is geen optie meer, deze is intussen verkocht en ik ben hieraan honderden euro’s kwijtgespeeld. Ik zou het wel fijn vinden moesten jullie minstens 1 keer jullie excuses aanbieden in plaats van altijd de schuld weer bij mij te leggen. Qua professionaliteit getuigt dit van weinig respect voor je klanten en ik zal julie dan ook nooit aanbevelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform