Geachte mevrouw/heer,
Op 19-11-2024 heb ik in uw online winkel Improve Aura 2 truien gekocht, waarbij ik het bedrag van 67,92 € heb betaald.
Meerdere weken gingen voorbij toen ik het pakket nog steeds niet had ontvangen. Omdat de website van Improve Aura en het e-mail adres "nimora@info.nl" niet langer bestonden, besloot ik een CASE te openen in PayPal. De dag nadien werden de truien geleverd, maar besloot ik beroep te doen op het herroepingsrechts aangezien de kwaliteit van de truien heel ondermaats was. Omdat mijn CASE ging over artikelen die ik (nog) niet had ontvangen, werd deze geweigerd in PayPal. Nadien makte ik contact met deze verkoper via een ander e-mail adres dat ik uit de CASE kon afleiden, namelijk expresswerker@gmail.com. Na echter meerdere verzoeken om de artikels te retourneren, werd dit geweigerd zonder enige rednen.
Tot op heden, na 5 maanden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 67,92 €. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Gelieve alle communicatie en bewijsstukken in bijlage terug te vinden.
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Aranka Persyn