BesteNa de bestelling van Kanstairs te ontvangen, had ik besloten deze terug te sturen en een terugbetaling te vragen. Ik stuurde een mail naar Kanstairs om hen op de hoogte te stellen en heb mijn pakket op 26/8 via DPD retour gestuurd (aangezien hun adres niet vermeld staat al een hele opdracht), maar dit zou nooit aangekomen zijn volgens Kanstairs (waar ik pas van wist nadat ik zelf achter mijn terugbetaling moest vragen). Goed, geen probleem. Ik heb een dossier geopend bij DPD. Zij hebben echter een ondertekend document van de ontvanger nodig dat zij het niet hebben ontvangen.Op 25 september hebben zij dit document ontvangen. Het probleem was in eerste instantie hun communicatie er werd slechts na enkele dagen gereageerd (waarin duidelijk werd dat ze mijn voorgaande bericht zelfs niet hadden gelezen, omdat ze dezelfde vragen bleven stellen), of pas na meerdere berichten of wanneer ik een bericht achterliet op hun FB pagina. Dit laatste zorgde ervoor dat ze vroegen of ik de vraag nog eens via mail kon stellen. De dag erna stuurden ze dat ze het document gingen ondertekenen! Maar sindsdien niets meer gehoord. Mijn berichten op hun FB worden gewoon verwijderd zonder reactie en op mail wordt niet geantwoord. Ondertussen is mijn aanmeldperiode voor DPD bijna verstreken en ben ik bijna €60 kwijt (€50 product, €10 verzending). Onwaarschijnlijk slechte en schandalige service. Een verdwenen pakket zouden ze niets aan kunnen doen, maar ik begin serieus te twijfelen of ze het niet alsnog hebben aangekregen. Waarom zouden ze anders zo stug weigeren om het document te ondertekenen?Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,Hanne Caluwaerts