Terug

Weigering herstelling

Closed Openbaar

Assea BVBA

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Assea BVBA

19/04/2023

2jaar geleden ramen, schuifdeur en voordeur laten plaatsen door Assea. Na 1 jaar blijft een rolluik niet meer naar boven hangen. Ze dondert steeds terug naar beneden. Aan de schuifdeur zijn 2 plastic onderdeeltjes die er steeds terug afvallen. Meerdere keren gemaild, gebeld en berichten gestuurd. Na 8 maanden en een aangetekende zending een mail gekregen om het voorval uit te leggen en hiervan een filmpje te maken en te mailen. Gedaan maar nadien weer niets meer gehoord. Na 2 maanden dan nog eens gebeld en krijg ik excuses dat het te druk is en of ik na 2 weken nog es kan bellen. Twee weken later bellen we opnieuw en vraagt ie weer of we nog es na twee weken kunnen terugbellen. Indien hij nu personeel moet sturen moeten we voor zijn volk wel een halve dag aan werkuren betalen want het is zogezegd geen garantie. Ik weet dat dit wel onder de garantie valt en wil graag waar ik recht op heb: een kleine eenvoudige herstelling en een heel klein beetje klantvriendelijkheid.

Berichten (1)

Assea BVBA

Naar: G. C.

19/04/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform