Terug

Weigering herstelling gsm onder garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. H.

Naar: Refurbed

08/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 23/09/2024 kocht ik een Samsung Galaxy S23 Ultra in uw winkel en betaalde ik er € 1.008,99 voor (bestelling 11083417). Na geen 2 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, het scherm werkt niet meer na contact van IP68-gecertifeerde toestel met natte handen. https://www.refurbed.be/p/samsung-galaxy-s23-ultra/ Op jullie site zijn de volgende garantievoorwaarden te lezen: nergens staat er dat de waterdichtheid van niet model niet gegarandeerd is. Integendeel: jullie beweren, bijvoorbeeld, dat ‘een refurbed Samsung Galaxy S23 Ultra functioneerd als nieuw maar is veel goedkoper’. Op 07/11/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen (casereferentie 2934233). Mijn verzoek is afgewezen omdat, ik citeer: 'Aangezien je apparaat waterschade heeft. Helaas is onze garantie niet van toepassing. Omdat waterschade onder fysieke schade valt, vervalt automatisch onze garantie.' Overeenkomstig de wettelijke garantie van 12 maanden, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 15 dagen om herstelling van het product de prestaties waarvan jullie als identiek aan die van het nieuwe toestel adverteren, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Maxim Hayan Bijlagen: · Koopbevestiging · Foto toestel

Berichten (2)

Refurbed

Naar: M. H.

08/11/2024

Hallo Klachten, Dank je wel voor jouw aanvraag bij refurbed! We kunnen helaas geen bestelling vinden die gekoppeld is aan: klachten@test-aankoop.be Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming vragen wij je, om ons jouw volledige naam, e-mailadres en factuur- of verzendadres te verstrekken, die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Je kunt ook contact met ons opnemen via je klantenaccount door je aan te melden op jouw refurbed Klantenaccount en vragen, in het menu aan de linkerkant te selecteren. Hier vindt je alles in één oogopslag en overzichtelijk. Onze refurbed Klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie, tussen jou en onze handelaren en staat snel voor je klaar als je tijdens de verdere contactverloop met de handelaar, ondersteuning nodig hebt. Als je een aanvullende opmerking, met betrekking tot jouw aanvraag, wilt toevoegen, dan kun je dit ook doen via jouw klantenaccount. Als je op dit moment geen toegang hebt tot jouw klantenaccount, zullen wij jouw verzoek graag in behandeling nemen, zodra wij over de bovengenoemde gegevens beschikken. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. :) Met vriendelijke groeten Morad refurbed customer service Op 8 november 2024 om 13:30:22 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [VD1WRK-0M37Z]

M. H.

Naar: Refurbed

09/11/2024

Goeiendqg; In de bijlage vinden jullie de koopbevestiging terug, de bestelling werd geplaatst door mh@maximaconsult.be Kunnen jullie de goede ontvangst van dit bericht even bevestigen aub? Mvg, Maxim Hayan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform