Geachte mevrouw/heer,
Op 23/09/2024 kocht ik een Samsung Galaxy S23 Ultra in uw winkel en betaalde ik er € 1.008,99 voor (bestelling 11083417).
Na geen 2 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, het scherm werkt niet meer na contact van IP68-gecertifeerde toestel met natte handen.
https://www.refurbed.be/p/samsung-galaxy-s23-ultra/
Op jullie site zijn de volgende garantievoorwaarden te lezen: nergens staat er dat de waterdichtheid van niet model niet gegarandeerd is.
Integendeel: jullie beweren, bijvoorbeeld, dat ‘een refurbed Samsung Galaxy S23 Ultra functioneerd als nieuw maar is veel goedkoper’.
Op 07/11/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen (casereferentie 2934233).
Mijn verzoek is afgewezen omdat, ik citeer: 'Aangezien je apparaat waterschade heeft. Helaas is onze garantie niet van toepassing. Omdat waterschade onder fysieke schade valt, vervalt automatisch onze garantie.'
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 12 maanden, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 15 dagen om herstelling van het product de prestaties waarvan jullie als identiek aan die van het nieuwe toestel adverteren, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Maxim Hayan
Bijlagen:
· Koopbevestiging
· Foto toestel