Terug

Weigering herstel/ vervanging defecte robotmaaier

Opgelost Openbaar

Tuinmachines Nuyts

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

K. G.

Naar: Tuinmachines Nuyts

01/07/2024

Geachte heer, Op 5/3/2024 kocht ik een HUSQVARNA AUTOMOWER 305 in uw winkel en betaalde ik er €1.399 voor. Na 1 maand vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de ingestelde tijd loopt achter op de huidige tijd waardoor de uren niet kloppen. Hierdoor begint vaak na 1 of 2 dagen 's nachts te rijden in plaats van de gewenste tijd. Op 30/5/2024 ging ik naar uw winkel om het toestel te laten herstellen. Na herstel heb ik u meermaals telefonisch gecontacteerd om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat u er volgens u niks aan kan doen. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat mijn robotmaaier nog onder garantie valt dus ik recht op een nieuwe werkende robotmaaier. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Tuinmachines Nuyts

Naar: K. G.

03/07/2024

Kevin5 reviews•0 foto's1ster5dagen geledenNIEUWRobotmaaier gekocht. Miserie begon al bij de plaatsing, zelf er moeten achter zitten want de gronden waren te drassig. Wij hebben nooit water in de tuin gehad. Robot heeft nooit goed gewerkt, ik moet elke week zelf bellen want ik krijg anders geen feedback. Ook is de robot al binnen gedaan voor reparatie maar werkt nog steeds niet. Dit zou aan het fabriek liggen. Geen vervangtoestel noch feedback gekregen. Naar mijn mening trekt de service op geen fluit.Na deze review en uw klacht via test aankoop ons antwoord;Kevin,Alle dealers en klanten weten hoe drassig en nat het is geweest. En u heeft achter de installatie moeten zitten? Ik ben gaan terug kijken in onze agenda, maandag 4 maart is uw automower geïnstalleerd als EERSTE van alle automowers. Dus er moeten achter zitten lijkt me niet echt te kloppen.Als wij wachten op een antwoord van Husqvarna, dan kunnen wij ook niet verder. Als wij onze bestellingen niet binnen krijgen, moeten wij ook wachten. U plaatst een negatieve recensie, vlak voor het weekend, we krijgen de kans niet om actie te ondernemen. En op maandag dient u een klacht in bij Test aankoop omdat u kwaad bent omdat u nog geen reactie hebt mogen ontvangen? Wanneer hadden we dat moeten doen?Bon! Vanuit Husqvarna kwam er een mooie oplossing, maar na deze acties hebben wij beslist om de 'samenwerking' stop te zetten. U heeft vandaag uw toestel op onze vraag binnen gebracht, u krijgt het volledige bedrag terug gestort, zelfs de installatie. En toch koos u ervoor om de draad te laten zitten. Het klopt dat u hier vrij in was, maar als u zo malcontent bent over onze service, zal u toch wel tevreden geweest zijn van de installatie aangezien u de draad toch hebt laten zitten.Bedankt aan al onze klanten die het wel goed menen. Wij doen ons uiterste best om alles en iedereen zo goed mogelijk verder te helpen, ook al voelt het bij momenten als verzuipen en ik denk dat alle collega dealers dit kunnen beamen. Een positief woord doet zoveel meer dan je kan denken.Dus Kevin, bij deze is dit verhaal afgerond en wij wensen jullie nog heel veel succes in de verdere toekomst.Tuinmachines NuytsVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 1 juli 2024 18:30Aan: info@tuinmachines-nuyts.beOnderwerp: Weigering herstel/ vervanging defecte robotmaaier‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform