Kevin5 reviews•0 foto's1ster5dagen geledenNIEUWRobotmaaier gekocht. Miserie begon al bij de plaatsing, zelf er moeten achter zitten want de gronden waren te drassig. Wij hebben nooit water in de tuin gehad. Robot heeft nooit goed gewerkt, ik moet elke week zelf bellen want ik krijg anders geen feedback. Ook is de robot al binnen gedaan voor reparatie maar werkt nog steeds niet. Dit zou aan het fabriek liggen. Geen vervangtoestel noch feedback gekregen. Naar mijn mening trekt de service op geen fluit.Na deze review en uw klacht via test aankoop ons antwoord;Kevin,Alle dealers en klanten weten hoe drassig en nat het is geweest. En u heeft achter de installatie moeten zitten? Ik ben gaan terug kijken in onze agenda, maandag 4 maart is uw automower geïnstalleerd als EERSTE van alle automowers. Dus er moeten achter zitten lijkt me niet echt te kloppen.Als wij wachten op een antwoord van Husqvarna, dan kunnen wij ook niet verder. Als wij onze bestellingen niet binnen krijgen, moeten wij ook wachten. U plaatst een negatieve recensie, vlak voor het weekend, we krijgen de kans niet om actie te ondernemen. En op maandag dient u een klacht in bij Test aankoop omdat u kwaad bent omdat u nog geen reactie hebt mogen ontvangen? Wanneer hadden we dat moeten doen?Bon! Vanuit Husqvarna kwam er een mooie oplossing, maar na deze acties hebben wij beslist om de 'samenwerking' stop te zetten. U heeft vandaag uw toestel op onze vraag binnen gebracht, u krijgt het volledige bedrag terug gestort, zelfs de installatie. En toch koos u ervoor om de draad te laten zitten. Het klopt dat u hier vrij in was, maar als u zo malcontent bent over onze service, zal u toch wel tevreden geweest zijn van de installatie aangezien u de draad toch hebt laten zitten.Bedankt aan al onze klanten die het wel goed menen. Wij doen ons uiterste best om alles en iedereen zo goed mogelijk verder te helpen, ook al voelt het bij momenten als verzuipen en ik denk dat alle collega dealers dit kunnen beamen. Een positief woord doet zoveel meer dan je kan denken.Dus Kevin, bij deze is dit verhaal afgerond en wij wensen jullie nog heel veel succes in de verdere toekomst.Tuinmachines NuytsVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 1 juli 2024 18:30Aan: info@tuinmachines-nuyts.beOnderwerp: Weigering herstel/ vervanging defecte robotmaaier