Terug

Weigering herroepingsrecht

Opgelost Openbaar

Miele Center Mariman

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

F. V.

Naar: Miele Center Mariman

13/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 23/01/2025 heb ik in uw online winkel een inbouw koelkast gekocht, waarbij ik het bedrag van €1.699,00 plus €6,89 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 30/01/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 30/01/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Hier heb ik tot op heden nog geen antwoord van mogen ontvangen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €1.705,89 . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 13 februari 2025

Miele Center Mariman

Naar: F. V.

13/02/2025

Beste, Er wordt met deze klant een afspraak gemaakt om het toestel op te halen. Met vriendelijke groeten, Hans Mariman hans@mielemariman.be Miele Center Mariman Botermelkstraat 19B 9100 Sint-Niklaas 03/776.56.8 www.mielemariman.be Immer Besser. Helemaal Miele, helemaal Mariman. Op 13 feb 2025 om 15:15 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform