Beste BikinisOnline-team,
Op 4 januari kocht ik via jullie webshop een bikini (aan soldenkorting), waarbij ik het bedrag van € 54 heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 8 januari, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 17 januari een mededeling in die zin gestuurd per e-mail (op support@bikinisonline.eu).
Op 17 januari antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de bikini in kwestie in soldenkorting was.
Ik betwist het bovenstaande omdat ik als consument recht heb op een terugbetaling omdat het hier om een aankoop op afstand gaat, het product in kwestie binnen de 14 dagen teruggestuurd werd in ongeschonden staat en soldenartikelen niet binnen de uitzonderingen op het Europees herroepingsrecht vallen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van € 54.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.