Terug

Weigering geven van verslag

Closed Openbaar

Electro test

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Electro test

19/06/2020

Beste,Op 13 januari 2020 kwam er een keurder langs van jullie firma. Ik had een keuring nodig voor de binneninstallatie van mijn gasinstallatie (propaan). Hier was eerder een keuring uitgevoerd door BTV en deze was afgekeurd. Ik had alle nodige veranderingen aangebracht toen jullie keurder langskwam. Weer werd de installatie afgekeurd, omwille van 2 andere voorwaarden dan die vermeld in het rapport van BTV. Na heel wat telefoontjes zowel naar jullie als BTV werd ik op 16 maart 2020 gecontacteerd door Armand Blommaert. In dit telefoon gesprek gaf hij aan dat er een fout was gemaakt en dat één van de door jullie vereiste voorwaarden niet nodig was. Hij zei ook dat wanneer ik fotografisch bewijs doorstuurde van de veranderingen, hij het goedgekeurde attest ging doorsturen.Ik deed dit, maar kreeg geen antwoord.Ik belde op 31 maart, kreeg te horen dat er sowieso iemand nog moest langskomen, dat het op mijn kosten ging zijn, dat er nog vanalles niet in orde was, dat ik geen informatie meer kreeg tot als ik de factuur betaalde en dat ik altijd terug bij BTV kon gaan als ik niet tevreden was. Ik heb daarop weer een mail gestuurd naar Armand Blommaert. Deze heeft me op 2 april telefonisch gecontacteerd met de boodschap dat wanneer de maatregelen versoepelden hij persoonlijk bij mij zou langskomen.Op 15 mei, na de versoepeling, nam ik terug contact met jullie op. Weer de verzekering dat mr Blommaert me zo snel mogelijk contacteert. Vandaag 18 juni neem ik terug contact op, ik krijg te horen dat mr Blommaert niet meer in dienst is. En dat iemand van de technische dienst me gaat contacteren...Wat ik van jullie verwacht is de duiding van de twee voorwaarden waarop jullie mijn installatie hebben afgekeurd op papier. Niet via de telefoon, niet via een persoonlijk gesprek, zodat ik deze kan voorleggen aan een neutrale keuringsdienst. Indien deze instantie jullie redenering volgt zal ik de factuur betalen. Indien niet verwacht ik dat deze wordt kwijtgescholden.Met vriendelijke groetNele Devits


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform