Terug

Weigering garantie

Opgelost Openbaar

Skatepro

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

H. G.

Naar: Skatepro

05/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27-12-2023 kocht ik een CCM Tacks AS 570 Inline Hockey Skates (Black - 43) in uw winkel en betaalde ik er €299.95 voor. Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, veters die kapot scheurden en 3 van de 8 wielen die gebroken zijn. Op 4 juni 2024 nam ik contact op via email om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat men stelde dat dit normale slijtage is. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Schade wielen

Berichten (2)

Skatepro

Naar: H. G.

05/09/2024

Hallo, Je aanvraag is succesvol verzonden naar SkatePro.Houd er rekening mee dat als je net een bestelling hebt gedaan, het versturen van een e-mail naar ons kan voorkomen dat je bestelling wordt verwerkt en verzonden. Ons systeem zet je bestelling in de wacht toat we je vraag kunnen beantwoorden. Om dit te voorkomen, raden we je aan rechtstreeks contact met ons op te nemen via telefoon of chat. Zo kunnen we het probleem snel oplossen en ervoor zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op :)Een fijne dag gewenst, tout le meilleur,Jouw SkatePro Team s:www.skatepro.be/ email@skatepro.be 078 486 547Previous-message-reference: 9a87b94e3fcd4468b7a60d40c5b31ab7@email.dixa.ioSeptember 5, 11::15 GMT

Skatepro

Naar: H. G.

10/09/2024

Hallo,Bedankt voor je mailtje! Op het moment is het helaas drukker dan gewoonlijk, en hebben we je mailtje nog niet kunnen beantwoorden.We doen ons uiterste best om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken, en je z.s.m. te beantwoorden. Bedankt voor je geduld, en onze excuses voor het ongemak.In de tussentijd, kun je de antwoorden op veelgestelde vragen terugvinden in onze FAQ:s:www.skatepro.be/nl/d2.htmHier kun je wellicht het antwoord op je vraag vast vinden. Mocht het dringend zijn, dan kun je ons altijd even bellen, en dan doen we ons best om je telefonisch zo goed mogelijk te helpen.Bedankt voor je geduld en begrip. We komen zo snel mogelijk bij je terug!Met vriendelijke groet,Jouw SkatePro TeamBezoek ons: s:www.skatepro.be/nl/E-mail: email@skatepro.beTelefoon: 078 486 547Previous-message-reference: 2f959b1365fe4e74be614e975ac50ca9@email.dixa.ioSystem user September 5, 11::15 GMTHallo, Je aanvraag is succesvol verzonden naar SkatePro.Houd er rekening mee dat als je net een bestelling hebt gedaan, het versturen van een e-mail naar ons kan voorkomen dat je bestelling wordt verwerkt en verzonden. Ons systeem zet je bestelling in de wacht toat we je vraag kunnen beantwoorden. Om dit te voorkomen, raden we je aan rechtstreeks contact met ons op te nemen via telefoon of chat. Zo kunnen we het probleem snel oplossen en ervoor zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op :)Een fijne dag gewenst, tout le meilleur,Jouw SkatePro Team s:www.skatepro.be/ email@skatepro.be 078 486 547September 5, 11::15 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform