Beste Mevrouw,Betreft uw schrijven test aankoop @@REF_ID@98135d38a8896f21f7@REF_ID@@Met grote verbazing lezen wij uw mail, een gedurfde uiteenzetting zonder tot de echte reden van de schade te komen, namelijk lussen ontstaan door de nagels van uw hond (en)Geen enkele stof is hondvriendelijk om het met uw woorden te zeggen, wij gaan de stof ook niet verkopen met de belofte, kan tegen nagels/krassen van huisdieren.Wanneer een huisdier krast in de stoffen zetel en er schade ontstaat is dit geen slechte stof, is dit geen gegronde klacht en inderdaad door 'abnormaal' gebruik van buitenaf kan er schade ontstaan. Daar stelt de firma zich niet verantwoordelijk voor.Recor is zeker een firma die haar verantwoordelijkheid opneemt ingeval van een klacht.In uw eerste mail - klacht van 13 juni was de oorzaak duidelijk, ook door u zelf aangegeven, zie bijlage mail + foto's.Wij betreuren dat u een andere winkel, zijnde Gaverzicht, aanspreekt om uw klachtmelding kracht bij te zetten zonder te spreken over de daadwerkelijke reden waarom deze stof dergelijke slijtage nu vertoont .Wij hebben uit goodwill uw dossier doorgemaild naar POS, een oplossing was eventueel scheren van de stof, daar er veel losse lussen waren kon POS ook niet garanderen dat dit zou lukken. Een afspraak thuis was nodig, uiteraard tegen betaling.VK 1370018Met vriendelijke groeten,Devlies CarinePlanning - Dienst na VerkoopT +32 5 131 14 11________topinterieur.beVan:klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden:dinsdag, augustus 6, 2024 8:30 PMAan:Info Izegem Top Interieur info.izegem@topinterieur.beOnderwerp:Weigering Garantie Gebrekkige kwaliteit