Terug

Weigering en bezwaar tegen vermeend abonnement en facturatie vanwege CVNeed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. M.

Naar: Cvneed

22/06/2025

Onderwerp: Betwisting factuur LZKC1314218535 – Geen abonnement afgesloten Geachte heer/mevrouw, Op 25 maart 2025 ontving ik van u een schrijven met het verzoek tot betaling van een bedrag van €110, met factuurnummer LZKC1314218535. Volgens deze brief zou ik een abonnement bij uw firma ‘CVNeed’ hebben afgesloten, met een lidgeld van €30 per maand. Ik wens u hierbij formeel mee te delen dat ik nooit een dergelijk abonnement heb afgesloten, noch ben ik vertrouwd met uw onderneming. Tot het ontvangen van uw schrijven had ik zelfs nog nooit gehoord van ‘CVNeed’. Het lijkt mij dan ook uitgesloten dat ik op enige wijze een overeenkomst met uw firma zou zijn aangegaan. Ik ben bovendien niet op de hoogte van de voorwaarden waaronder zo’n abonnement zou zijn afgesloten. Op 22 mei 2025 nam ik reeds contact met u op per e-mail, voorzien van een leesbevestiging. Tot op heden ontving ik geen enkele reactie op dat bericht, noch op de leesbevestiging, noch op mijn inhoudelijke betwisting van uw eerdere factuur. Ik herhaal dan ook uitdrukkelijk dat de vermeende vordering van uw firma ongegrond is, en ik betwist deze factuur van 9 juni 2025 in haar geheel. Daarnaast verzoek ik u hierbij onmiddellijk mijn persoonsgegevens volledig te verwijderen uit uw klantenbestand, en elk eventueel lopend abonnement stop te zetten – nogmaals: ik heb hier nooit mee ingestemd. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u definitief afziet van verdere invorderingsacties. Met vriendelijke groet, Alain Mallinus

Berichten (2)

Cvneed

Naar: A. M.

23/06/2025

Deze aanvraag is gesloten en samengevoegd met aanvraag 459831 Betalingsprobleem. Op 22 juni 2025 om 16:45:15 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5GGG0K-GG142]

Cvneed

Naar: A. M.

23/06/2025

Aanvraag 461800 Weigering en bezwaar tegen verme... is gesloten en samengevoegd met deze aanvraag. Vorige opmerking in aanvraag 461800: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Op 20 juni 2025 om 12:30:30 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je hebt een klacht ontvangen van NOAH W Je hebt een klacht ontvangen van NOAH W NOAH W heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht privé is en dus niet zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantNOAH WAUTERSKlantnummerFBZZ6157184092Klachtnummer12918194Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingGeachte mevrouw/heer, Op 20/06/2025 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 110 euro FBZZ6157184092 brief gerechtsdeurwaarder of incassobureau. Deze vordering betwist ik in zijn geheel omdat ik nooit een abonnementbij hun heb aangesloten. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet, trackingId: Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden [DRRG7R-YG1VR]

Bemiddeling door Testaankoop 23 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform