Beste,1)op +/- 25/10 contact via mail met Fortis voor aanpassing easy guide (5.5€)naar easy go (2€)=>Wij hebben uw mail goed ontvangen en bedanken u hiervoor.U kan uw keuze doorgeven via uw profiel in Easy Banking App (via smartphone/tablet) of Easy Banking Web (via PC) door er te klikken bij aanbod.U kan ook bellen naar het Easy Banking Centre voor uw keuze door te geven. Per mail kunnen wij uit veiligheid dit niet op afstand doen.2) +/- 26/10 zie ik dat ik op de app geen mogelijkheid tot aanpassing krijg. (Heb dit voor anderen aangepast dus weet hoe) dus bel ik in de beveiligde omgeving naar easy banking centre & vraag de aanpassing=>antwoord dat ik moet wachten op een brief voor ik zelf kan aanpassen via app maar passen het zelf niet aan.3)Ik ontvang geen brief dus eind december neem ik via mail contact op met mijn relatiebeheerder met de vraag dit aan te passen =>Alle priority klanten gaan automatisch een easy guide rekening hebben.Easy go wil zeggen dat u enkel service verkiest en geen advies.Ik doe het nodige. 4)in januari gaat er 5.5€ van mijn rekening.Ik stuur herinnering naar relatiebeheerder met de vraag of dit in orde komt=>geen antwoord meer.5)Ik kijg op de site, ander mailadres & stuur mijn vraag naar deze.=>Beste, de omschakeling zou je ook zelf moeten kunnen doen via onze website. Indien wij de omschakeling moeten doen in ons kantoor is er een handtekening nodig.Is er een bepaald moment tijdens de kantooruren die jou past om een afspraak in te boeken hiervoor?Ben je voldoende ingelicht over het voordeel van de easy guide rekening tov het vroegere comfortpack?De rekening is inderdaad 2 euro/m duurder maar heeft ook een Golden mastercard (met extra verzekeringen) inbegrepen en de verloren / gestolen kaarten worden gratis vervangen.Dit is mss toch een sterk argument als je weet dat je dan gewoon kan blijven geadviseerd worden door jouw vaste contactpersoon.=>ik vraag mij het document te mailen zodanig dat ik kan ondertekenen en aan mijn mama kan vragen dit document af te geven.6)antwoord dat mijn id-kaart moet ingelezen worden, ik moet toch naar het kantoor...=>ik kan dit perfect zelf en lees zelf mijn id-kaart in (gedaan op 29/1/24) + indien nodig kan ik alles digitaal ondertekenen...Ik heb al van andere mensen gehoord dat ze dit perfect zonder problemen voor hen omzetten naar een easy go zonder dat ze naar het kantoor moeten...maar indien je fulltime werkt, kies je liever de online optie/telefoon maar die optie krijg ik niet of ze weigeren...