Terug

weigering creditatie ongevraagd product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: my big friend formula

13/09/2016

wij hebben op 10 augustus door de firma een ongevraagd product opgestuurd gekregen met als inhoud een potje pillen. Wij hebben deze op 13/08 op eigen kosten (13,99€) aangetekend teruggestuurd. Nu kregen wij een mail van een firma die aangesteld was door hen dat de factuur van 69 euro nog steeds niet betaald was. Ik heb de situatie uitgelegd en deze hebben we verteld dat ze door de firma zelf moeten gecontacteerd worden dat het product teruggestuurd is of dat ik een creditatie door de firma moet kunnen voorleggen aan hen. Zolang dit niet gebeurd is blijft het gelden dat de factuur moet betaald worden. Ben ondertussen al een 3 tal weken aan het mailen met de firma, heb hen al het opsturingsbewijs van de post doorgestuurd met daarop de code op het pakketje te volgen. Als ik deze code, RF 023 648 646 BE intik op de site van Bpost blijkt dan ook dat deze op 17 augustus aan huis afgeleverd is. Wanneer ik nu nog eens aandring op de creditatie krijg ik als antwoord dat het maar kan eens de producten terug zijn bezorgd. Ik weiger deze factuur te betalen voor iets dat ze me ongevraagd opgestuurd hebben en dan nog op eigen kosten heb moeten terugsturen. Is zoiets wettelijk? Ik heb het bewijs van opsturing en via de site blijkt dat het product bij hen is afgeleverd. Kunnen ze dan nog steeds een betaling eisen??Alvast bedanktPedro Cnudde

Berichten (1)

my big friend formula

Naar: A. C.

13/09/2016

Beste Advocaat, We willen je even laten weten dat we je email over: Klacht: weigering creditatie ongevraagd product (CPTBE00077549-46) in goede orde hebben ontvangen! Iemand van ons klanten service team zal je email zo snel als mogelijk beantwoorden. Houdt er rekening mee dat wij geen mails beantwoorden in het weekend. Wij streven ernaar jouw email te beantwoorden binnen 2 werkdagen. Met vriendelijke groet, Het Klanten Service Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform