Beste, ik had een lek in mijn douche. Mijn polis dekt alle schade door water. Axa wil de schade aan tegels in mijn douche niet betalen omdat de “douche” de oorzaak is van de schade. De oorzaak van de lek ( een scheur in de waterdichtheidsdoek) staat niet bij de uitsluitingen in de polis. De werkelijke oorzaak is echter het feit dat ik gedurende maanden het verbod had gekregen om een noodherstelling uit te voeren. Hierdoor zijn de tegels losgekomen en beschadigd. Pas na enkele maanden verkreeg ik een toestemming. In mijn polis staat dat een dergelijke noodherstelling zonder uitzondering door AXA vergoed zal worden. Deze vergoeding weigert men eveneens te betalen. Bijkomende kosten die volgens mijn polis ook vergoed zouden worden weigert men eveneens te vergoeden. Na vele discussies heb ik en persoonlijk gesprek gevraagd doch men weigert een gesprek aan te gaan en sluit men het dossier zonder antwoorden te formuleren op openstaande terechte vragen. Ik ben al meer dan 20 jaar trouwe klant. Nu bij een eerste terechte vraag voor een tussenkomst verzaken zij aan hun verplichtingen. Expertise werd uitgevoerd door een expert in loondienst van AXA zelf. Deze expert was zeer subjectief en onprofessioneel. De AXA klachtendienst koos de kant van hun broodheer en heeft op geen enkele vraag een correct en beargumenteerd antwoord verstrekt. Zij speelden het zelfs klaar om te verwijzen naar een specifieke bijdekking in mijn polis die zelfs niet van toepassing is op de schadeclaim. Ik kan niet anders dan concluderen dat AXA niet enkel onprofessioneel is, klantonvriendelijk en zelfs uiterst crimineel is. Zij weigeren ten volle te voldoen aan hun verantwoordelijkheden. Ongezien, ongehoord en wraakroepend!!